به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی‌نسب" فرماندار با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، شهرداران اشکذر و مجومرد و یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اشکذر، به مناسبت روز جهانی داوطلب با حضور در جمعیت هلال احمر شهرستان، ضمن گرامیداشت روز داوطلب، این روز را به پرسنل این اداره تبریک گفت.

هادی‌نسب در نشست با رئیس و پرسنل این مجموعه، اقدامات و عملکرد جمعیت هلال احمر شهرستان را مطلوب ارزیابی و بیان کرد: انتظار می‌رود با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های آموزشی بویژه فضای مجازی در شرایط شیوع ویروس کرونا، آموزش های فراگیر امداد و نجات به گونه‌ای به مردم ارائه شود که متناسب با شعار «هر خانواده؛ یک امدادگر»، عملیات امداد و نجات پیش از رسیدن گروه‌های امدادی توسط خود مردم انجام شود.

فرماندار شهرستان اشکذر با اشاره به وجود صنایع متعدد در شهرستان اشکذر و لزوم آگاهی افراد شاغل از مباحث HSE (بهداشت، ایمنی، محیط‌زیست)، افزود: آموزش مباحث HSE در راستای فراهم آوری، حفاظت و بالا بردن سطح سلامت نیروی کار توسط جهاد دانشگاهی اشکذر با قابلیت پشتیبانی از فراگیران از کل استان انجام خواهد شد.

هادی‌نسب در ادامه با بیان اینکه فعالیت‌های جمعیت هلال احمر منحصر به وقوع حوادث طبیعی و غیرطبیعی نیست؛ بر لزوم اجرای برنامه‌ها فرهنگی و اجتماعی در راستای پیشبرد اهداف بشردوستانه جمعیت هلال احمر تأکید کرد.

"سیدکاظم بزاززاده" رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرماندار و هیئت همراه بخاطر حضور در این اداره، به تشریح اقدامات صورت گرفته و تبیین برنامه‌ها در راستای تحقق رسالت هلال احمر پرداخت.