فرماندار اشکذر خواستار توجه جدی دستگاه‌های متولی به سند آمایش سرزمین شد

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان با اشاره به آمار پرونده‌های شهرستان اشکذر در کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک، خواستار توجه جدی دستگاه‌های متولی به سند آمایش سرزمین شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، جلسه کمیته برنامه‌ریزی  شهرستان اشکذر به ریاست روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان و با حضور اعضای شهرستانی این کمیته و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در این نشست با بیان اینکه جلسات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به مباحث اعتبارات حوزه‌های مختلف اختصاص یافته؛ افزود: انتظار می‌رود مسئولان ادارات شهرستان با پیگیری مجدانه تخصیص اعتبارات، اجرایی شدن پروژه‌ها را گزارش کنند.

فرماندار اشکذر ادامه داد: کمیته توسعه و برنامه‌ریزی تنها مختص بودجه نیست و پیگیری و اجرای سند آمایش سرزمین از طریق این کمیته از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: یکی از چالش‌‌های شهرستان اشکذر عدم اجرای سند آمایش سرزمین است؛ چراکه در جلسه اخیر کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک 9 پرونده از 21 پرونده این کمیسیون متعلق به شهرستان اشکذر بود و این سرازیر شدن صنایع به یکی از چالش‌های جدی این شهرستان تبدیل شده است.

ردائی همچنین تعامل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به عنوان یکی از متولیان کمیته برنامه‌ریزی با فرمانداری را در راستای اجرای سند آمایش سرزمین شهرستان اشکذر راهگشا دانست و خواستار توجه جدی به سند آمایش سرزمین شد.

گفتنی است در این نشست برخی از مدیران ادارات شهرستان به بیان نظرات و پیشنهادات خود پیرامون نحوه و چگونگی توزیع اعتبارات پرداختند.​​​​​​​