به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر، "محمدعلی شاه حسینی" در پیامی آغاز هفته دولت و روز کارمند را به مردم شریف این شهرستان و بویژه کارمندان و کارکنان ادارات  تبریک گفت.

در پیام فرماندار اشکذر آمده است:

حافظه تاریخی انقلاب شکوهمند اسلامی در شهریور ماه، یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که خدمتگزاری بی ادعا، سیره، منش و روش آنان بود. شهیدان رجایی و باهنر تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم اند، آنانی که پرچم پرافتخار کشور را در مسیر انقلاب یا فتح قلب های ملت برافراشتند که تا به امروز در گذار وزیدن نسیم تدبیر همراه  با امید، صلابت و اقتدار در اهتزاز باشد.

با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز دولت، امسال همزمانی هفته دولت با آغاز به کار دولت تدبیر و امید فرصتی را فراهم آورده است تا نیروهای تازه نفس دولت در هم پیمانی با شهیدان رجایی و باهنر و همدلی با مردان و زنان متعهد و وفادار ایران اسلامی افق تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و به منصه ظهور رسانند.

بی تردید مردم بصیر و قدرشناس نیز در تداوم راهی که از بیش از سه دهه پیش با صلابت پیمودن آن را آغاز و تا رسیدن به اوج قله ی افتخار همچنان با اقتدار و عزت حرکت خود را بی وقفه ادامه می دهد، مشتاقانه فرزندان خدمتگزار ملت را با تمام وجود حمایت و همراهی خواهند کرد.

اینجانب در پایان فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه خدمتگزاران پرتلاش مردم در دستگاه‌های دولتی به ویژه کارکنان و کارمندان دولت در شهرستان اشکذرتبریک عرض کرده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشبرد اهداف و برنامه‌های دولت تدبیر و امید، از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم..

محمدعلی شاه حسینی

فرماندار اشکذر