"ن و القلم و مایسطرون"

17 مرداد روز پاسداشت تلاش بي‌وقفه انسان‌هاي آگاهي است كه با سلاح قلم در سرزمين آگاهي قدم مي‌زنند. خبرنگاران از آن رو كه حق‌جو و حق‌پويند شايسته تكريم و تحسين هستند.

بدون تردید حفظ و ارتقای جایگاه خطیر خبر و قلم درجهت تعمق اطلاع رسانی و ترویج ونهادینه کردن فضائل مدنی و اخلاقی  در جامعه از سیاست ها و برنامه های محوری نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه در دولت تدبیر و امید می باشد و تحقق این هدف  در گرو تعامل و همکاری دو سویه اصحاب رسانه و خبر از یک طرف  و دولت مردان از طرفی دیگر است .
بدون تردید این تعامل درسایه رعایت امنیت روانی و فکری و پاسداشت حریم شریف اصحاب قلم و رسانه از سوی حاکمیت و دولتمردان ازسویی و پایبندی این قشر فعال و  مسئولیت پذیر در رعایت اعتدال،انصاف ،مدارا، پایبندی به اخلاق رسانه و حفظ حرمت و آبروی شخصیت های حقیقی و حقوقی عملی خواهد شد

در پایان ضمن گرامی داشت یاد و خلطره شهید محمود صارمی و تبریک هفدهم مردادماه روز خبرنگار، از تلاش و همراهی این قشر خدوم و زحمتکش در شهرستان اشکذر  تقدیر و تشکر نموده ، از درگاه ایزد منان  براي همه اصحاب قلم و خبر آرزوی توفیق روزافزون در انجام مطلوب مسئولیت ها و رسالت ها رادارم.

محمدعلی شاه حسینی

فرمانداراشکذر