به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر، "محمدعلی شاه حسینی" در پیامی 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

درپیام فرماندار اشکذر آمده است:

27 ارديبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومي فرصتي است تا به نقش و اهميت جايگاه روابط عمومي پرداخته و از آن بعنوان هنر هشتم در ابعاد تعامل با افكار عمومي و مديران به منظور افزايش كارايي در سازمانها و دستگاههاي اجرايي  ياد گردد.

روابط عمومي به عنوان رابط و حلقه اصلي اتصال مردم به دستگاه ها، از يک سو، تلاش مي كند تا مردم به راحتي در جريان اخبار و عملكرد دستگاه ها وسازمان ها قرار گرفته و در برابر نظرات، پيشنهادات و نقد افکار عمومي پاسخگو باشد و از سوي ديگر با انعكاس به موقع مسائل، مشكلات، كاستي ها و نيازهاي مخاطبين، مديران را در اتخاذ تصميمات صحيح و راه گشا و حل مشكلات جامعه ياري نمايد. براين اساس، روابط عمومي هنر خدمت به مردم و هنر برقراري تعامل و ارتباط موثر و دو سويه اي است كه بهره مندي شايسته از آن، بهبود و ارتقاي سطح خدمات رساني به مردم و افزايش مشاركت عمومي و نشاط و اميد در جامعه را به همراه خواهد داشت.
اينجانب ضمن تبريك روز ملي روابط عمومي و ارتباطات به همه تلاش گران سخت كوش اين عرصه، به ويژه مسئولین روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي و عموم اصحاب رسانه و فعالين اين حوزه در استان دارالعباده یزد و بویژه شهرستان اشکذر، توفيق روزافزون همه اين عزيزان را در راه ايفاي شايسته رسالت هاي خويش و پيشبرد اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي و سياست هاي دولت تدبير و اميد، از درگاه ايزد منان مسالت دارم.

محمدعلی شاه حسینی

فرماندار اشکذر