در مراسمی نمادین؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ فرماندار اشکذر و جمعی از مسئولین شهرستان ضمن حضور در مجموعه فرهنگی سرای محبت رضوانشهر با مردم و جامعه هدف خود برای خدمت افزون‌تر پیمان محبت بستند.

 

فرماندار اشکذر در این نشست صمیمی که فعالین هنری و روسای ادارات و جامعه هدف آن‌ها نیز در آن حضور داشتند با اشاره به آموزه‌های دینی افزود: در قرآن کریم بر ترویج مهربانی و صله‌رحم تأکید شده و هنرمند خوش‌ذوق رضوانشهری نیز با بهره‌گیری از همین آیات شریف نسبت به اشاعه محبت همت گمارده است.

 

وی با تقدیر از"سید حسین پوررضوی"در اختصاص درصدی از درآمدهای فرهنگی خود برای صرف هزینه‌های فرهنگی، استمرار این برنامه‌ها را به‌واسطه خدمت ایشان به قرآن و اهل‌بیت دانست و «پیمان محبت» را نمونه دیگری از این اقدامات برشمرد.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی" بابیان اینکه طبع لطیف و مطبوع همواره موردپذیرش جامعه بوده تصریح نمود: جامعه امروز به جملات زیبا و مهربانی و بیان و ابراز دوست داشتن نیازمند است و این قبیل طرح‌ها می‌تواند در افزایش صمیمت و عطوفت در اجتماع مؤثر باشد.

 

در ادامه این نشست حضار با تحریر مطالب خود بر روی برگه‌های طرح محبت و نیز حک نمودن اثرانگشت خود با یکدیگر پیمان محبت بستند.