فرماندار اشکذر پای حرف نانوایان نشست/ تشریح سیاست‌های اقتصادی دولت در جمع نانوایان

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در نشستی که اعضای شورای آرد و نان شهرستان نیز حضور داشتند؛ پای درد دل نانوایان نشست و در ادامه به تشریح طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه بویژه سیاست‌های اقتصادی دولت در حوزه آرد و نان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روح‌الله ردائی فرماندار در نشستی که اعضای شورای آرد و نان شهرستان نیز حضور داشتند؛ پای درد دل نانوایان نشست و در ادامه به تشریح طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه بویژه سیاست‌های اقتصادی دولت در حوزه آرد و نان پرداخت.

فرماندار شهرستان اشکذر پس از استماع صحبت‌های نانوایان، با ابراز خرسندی از حضور حداکثری و آشنایی با نانوایان شهرستان، خاطرنشان کرد: شرایط کاری سخت نانوایان را درک می‌کنیم و قدردان زحمات آنها هستیم؛ نانواها تافته جدابافته از مردم نیستند و برای ما و همه مردم قابل احترام هستند.

ردائی در ادامه با اشاره به مشکلات حوزه آرد و نان و سیاست‌های دولت سیزدهم درخصوص توزیع عادلانه یارانه‌ها، افزود: با پیگیری مسئولان مربوطه و همراهی و همکاری مردم و نانوایان در راستای اجرای صحیح طرح اقتصادی دولت سیزدهم، بسیاری از مشکلات و کمبود و کاستی‌های حوزه آرد و نان نیز مرتفع خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر تصریح کرد: به دنبال اجرای این سیاست‌ها، ممکن است برخی از پیشامدها در وهله اول موجب آشفتگی خاطر مردم شود؛ اما قطع به یقین بدانید آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور کشورمان این تصمیم را با نیت خیر برای مردم و به‌ خاطر مردم گرفته است و این وظیفه همه ماست که زمینه اجرای صحیح و موفق این طرح را فراهم نماییم.

وی همچنین با اشاره به مشکلات و برخی از درخواست‌های نانوایان، گفت: مطالبات نانواها را در جلسات شورای آرد و نان استان منعکس و با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

فرماندار و رئیس شورای آرد و نان شهرستان اشکذر در پایان به طرح‌های کارتکس خبازان و دستگاه‌های کارتخوان هوشمند در نانوایی‌های شهرستان نیز اشاره کرد و خواستار همراهی و همکاری  نانوایان با مسئولان مربوطه و متولیان امر شد.