فرماندار شهرستان اشکذر مردم را به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

فرماندار شهرستان اشکذر به مناسبت راهپیمایی روز جهانی قدس پیامی برای دعوت همگانی از مردم شريف شهرستان اشکذر برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، فرماندار شهرستان اشکذر به مناسبت راهپیمایی روز جهانی قدس پیامی برای دعوت همگانی از مردم شريف شهرستان اشکذر برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس صادر کرد.

       متن کامل این پیام به شرح زیر است:

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با تدبیر بنیان‌گذار فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز قدس نام‌گذاری شده است، ملت مسلمان و روزه‌دار ایران اسلامی همگام با سایر کشورهای مسلمان جهان در دفاع از مسلمانان مظلوم فلسطین در مقابل تجاوز دولت غاصب و جنایتکار اسرائیل  راهپیمایی خواهند کرد.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات یکایک مهمانان ماه ضیافت الهی و گرامیداشت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، خاضعانه به روان پاک یکایک شهدای راه آزادسازی قدس شریف به ویژه سیدالشهدای مقاومت اسلامی، سپهبد حاج قاسم سلیمانی درود می‌فرستم و از مردم آگاه، متدین و انقلابی شهرستان اشکذر دعوت می نمایم همگام با خیل عظیم امت اسلامی با تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان انقلاب، روز جهانی قدس را به روز تجلی عظمت و اقتدار مسلمانان در برابر دشمنان تبدیل نموده و با حضور باشکوه  در این راهپیمایی عظیم، همصدا با همه مسلمانان جهان، بیزاری از دشمنان را فریاد زنند.