هم‌زمان با دومین روز از هفته دولت؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ هم‌زمان با دومین روز از هفته دولت، فرماندار و اعضای شورای اداری اشکذر با امام‌جمعه این شهرستان دیدار کردند.

امام‌جمعه اشکذر با تبریک فرارسیدن هفته دولت گفت: شهیدان «رجایی» و «باهنر» به‌واسطه ارتباط نزدیک با اقشار مختلف مردم در مسیر حق و حقیقت جاودانه شدند.

حجت‌الاسلام «محمدرضا طالبیان» بابیان اینکه مشکلات مطروحه سبب استحکام اراده مردم دررسیدن به اهداف عالیه نظام و انقلاب خواهد شد اظهار کرد: ملت بزرگ ایران به حقانیت حکومت اسلامی پی برده است و این مهم عاملی ارزشمند برای تحمل مشکلات و سختی‌ها خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه درک مردم از مشکلات نباید عاملی کاستی و خطا در مسئولان باشد تصریح نمود: ضروری است مسئولین با تلاش و کار مضاعف شرایط را بهبود وضعیت اقتصادی شهروندان فراهم نمایند.

فرماندار اشکذر نیز هفته دولت را فرصتی مغتنم برای حضور مدیران در مناطق محروم و دورافتاده شهرستان برشمرد و افزود: دیدارهای چهره به چهره و گفتگو با مردم می‌تواند ضمن تبیین عملکرد دولت زمینه آگاهی از مشکلات روستانشینان را به دنبال داشته باشد.

«محمدعلی شاه‌حسینی» با تأکید بر اهمیت انعکاس دستاوردهای دولت عنوان داشت: انتظار می‌رود خدمات و عملکرد دولت توسط دستگاه‌ها به‌صورت گزارش تصویری به‌ویژه در فضای مجازی برای مردم عرضه شود.

وی این ایام را زمان مناسبی برای تحقق این مهم دانست و بر تلاش و کوشش مضاعف خدمتگزاران مردم تأکید نمود.