به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشکذر با حضور " هادی نسب" فرماندار، "سرهنگ پورشمسی" فرمانده سپاه الغدیر استان، ائمه جمعه اشکذر و رستاق، اعضای شورای تامین، جمعی از روسای ادارات و مسئول پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد.

 

فرماندار اشکذر ضمن تقدیر از  خدمت رساني نيروهاي مسلح به ویژه سپاه پاسداران در زمان وقوع بحران ها اعم از سیل و زلزله، گفت: سپاه در سخت ترین شرایط همواره یاور مردم و نظام اسلامی بوده است.

 

هادی هادی نسب اظهار داشت: سپاه  تمام ظرفيت و تلاش خود را براي انجام شايسته خدمت رساني به مردم به كار گرفته که این موضوع اخیرا در مقابله با ویروس کرونا  و اجرای طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه به خوبی دیده شد.

 

وی با بیان اینکه در سایه تعامل و همدلی ادارات شهرستان و همراهی اعضای شورای تامین تصمیمات بسیار خوبی در قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا شهرستان اتخاذ شد، افزود: با همت و تلاش جهادی بسیجیان اقدامات بسیار خوبی در جهت مقابله با این ویروس در شهرستان صورت گرفت که جا دارد از زحمات همه این عزیزان قدردانی شود.

 

در این مراسم از زحمات سه ساله سرهنگ پاسدار سید اسدالله امامی تقدیر و سرهنگ پاسدار حسین هاتفی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشکذر معرفی شد.