مدیرکل دفتر سیاسی استانداری یزد تأکید کرد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ آیین تودیع و معارفه بخشدار مرکزی اشکذر با حضور مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد، فرماندار و جمعی از مسئولین دستگاه‌ها و اعضای شوراهای اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد در این آیین، خدمتگزاری به مردم را اصل و پایه مدیریتی در کشور دانست و عنوان داشت: هدف خدمتگزاران و مسئولین در هر پست و مقامی تنها باید برای رضایت خداوند و رفع دغدغه‌های مردم باشد.

 

«عباس حیدری» بابیان اینکه بخشداران زبان گویای نظام و دولت در روستاها هستند افزود: انتظار می‌رود عالی‌ترین مقام دولت در بخش‌ها نیز با اتخاذ تدابیر صحیح در عین بهره‌مندی از برنامه‌های ششم توسعه و بودجه سالانه کشور زمینه را برای رشد و شکوفایی بیشتر روستا فراهم نماید.

 

وی با تأکید بر بهره‌گیری بخشداران از برنامه‌های مدون و اصولی ادامه داد: اجرای این برنامه‌ها باید با توان و تجربه نیروهای محلی به‌ویژه شوراها و دهیاران تلفیق گردد تا ضمن تکمیل سیاست‌های کلان نظام نسبت به بازنگری مسائل و مشکلات موجود تصمیم‌گیری‌های بنیادینی اتخاذ گردد.

 

اولویت قرار دادن شعار سال در تصمیم‌گیری‌ها و امیدبخشی به مردم نکته دیگری بود که مدیرکل دفتر سیاسی استانداری بر آن تأکید کرد و تصریح نمود: بخشداران باید ضمن ایجاد امید و نشاط در بین مردم مبنی بر اجرا و اتخاذ تصمیمات صحیح دولت با اولویت قرار دادن شعار سال و بومی‌سازی آن به‌ویژه در هنگام تصمیم‌گیری‌های اقتصادی نسبت به فرهنگ‌سازی و استفاده مردم روستاها از کالاهای ایرانی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

 

این مقام مسئول به زیرساخت‌های مطلوب، نیروهای توانمند و متخصص دهستان رستاق اشاره کرد و عنوان داشت: در صورت فراهم نمودن شرایط مناسب و بهره‌مندی از این بسترها می‌توان جهش اقتصادی در این خطه را شاهد بود.

 

فرماندار اشکذر نیز در صحبت‌های خود با تشریح وضعیت اقتصادی و اجتماعی دهستان رستاق ابراز داشت: وحدت و صمیمت به‌عنوان شاخصه اصلی مردمان این دیار است و انتظار می‌رود بخشدار جدید مرکزی نیز ضمن حفظ وضعیت موجود نسبت به هم‌افزایی قابلیت‌های اجتماعی شهروندان کوشا باشد.

 

«محمدعلی شاه‌حسینی» ضمن اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی و کشاورزی بارز مردمان رستاق به‌ویژه در سطح استان افزود: در همین راستا نخستین نشست اقتصاد مقاومتی در سال جدید در جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی این شهرستان برگزار شد.

 

وی با اشاره به سهم 15 میلیاردی تسهیلات اشتغال‌زایی روستاها نیز اظهار داشت: انتظار می‌رود با همکاری بخشداران و معتمدین این مبالغ به کارآفرینانی بومی پرداخت گردد تا ضمن اشتغال‌زایی شرایط برای بازگشت روستاییان از شهرها فراهم شود.

 

در پایان این نشست ضمن تقدیر و تکریم از خدمات چندین ساله «سید محمد اشرف»، با حکم استاندار «محمدحسین قانعیان» به‌عنوان بخشدار مرکزی اشکذر معارفه شد.