فرماندار اشکذر در شورای اقامه نماز شهرستان عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ شورای اقامه نماز شهرستان اشکذر با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین "علی حبیبیان" مسئول ستاد اقامه نماز استان و باهدف برنامه‌ریزی شایسته در ایام ماه مبارک رمضان و اقامه نماز جماعت مساجد تشکیل جلسه داد.

 

فرماندار اشکذر در این جلسه با گرامیداشت یاد خاطره امام خمینی (ره) و شهدای 15 خرداد به نگاه و سلوک بزرگان و مراجع دینی به مقوله نماز اشاره کرد و گفت: حضور گسترده مردم در برگزاری نماز جماعت اقتدار و شکوه بیشتر جوامع اسلامی را در پی خواهد داشت.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی "با تقدیر از همکاری مناسب سازمان تبلیغات در اعزام علما و روحانیون به روستاها و مراکز فاقد عالم گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان اشاعه گفتمان دینی و توجه بیشتر مردم به مقوله نماز می‌تواند به‌عنوان راهکاری مناسب در مبارزه با فساد و فحشا در جامعه به کار گرفته شود.

 

وی به گزارش هرساله مقامات نظامی و قضایی در خصوص کاهش تخلفات در ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: توجه مردم و مشارکت جوانان و نوجوانان در اقامه نماز جماعت می‌تواند پایه‌ها دینی و اعتقادی جامعه را استحکام بخشد.

 

فرماندار اشکذر قرار گرفتن در مسیر الهی را از توفیقات مهم برای هر شخص برشمرد و خاطرنشان کرد: اقامه نماز و استفاده معنوی از این فرضیه در روحیات و رفتار و عملکرد مسئولین ظهور و بروز عینی داشته باشد.

 

این مقام مسئول با تقدیر از عملکرد مثبت شورای اقامه نماز شهرستان و اقدامات مؤثر این شورا در جلب و جذب جوانان برای شرکت در نماز جماعت خواستار توسعه فضاهای اقامه نماز، برگزاری منظم نماز جماعت و آموزش صحیح دانش آموزان در مراکز آموزشی و مدارس در سطح شهرستان شد.

 

مسئول ستاد اقامه نماز استان نیز در صحبت‌های خود با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل از عملکرد مطلوب شورای اقامه نماز شهرستان اشکذر تقدیر کرد و اظهار داشت: غفلت از دشمن بر طبق فرمایش قرآن می‌تواند به‌عنوان ابرازی برنده در دست دشمن باشد که از این طریق جوانان جامعه را به انحراف بکشاند.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی حبیبیان بهترین ابزار در مقابله با این هجمه دشمن را نماز دانست و ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای تقویت اعتقادات و رسیدن به کمال دینی افراد برشمرد.

 

وی در ادامه خواستار آموزش مبانی و اهمیت نماز و نیز فرهنگ‌سازی از جانب مسئولین و متولیان امر باهدف افزایش معنویت در بین کودکان و نوجوانان شد.

 

در پایان جلسه یاوران نماز با ارائه گزارشی از عملکرد خود در جذب آحاد جامعه برای اقامه فرضیه نماز و نیز جلب خیرین بر ضرورت اشاعه حقیقت و فلسفه نماز در بین جامعه تأکید کردند.