قدردانی فرماندار از هنرمندان عرصه فیلم و انیمیشن شهرستان اشکذر

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در پیام‌هایی جداگانه از هنرمندان عرصه فیلم، موشن‌گرافیک و انیمیشن شهرستان تقدیر کرد و خواستار توجه بیش از پیش مسئولین مربوطه، در راستای رشد و تعالی عرصه هنر متعهد شهرستان شد.

 متن پیام‌های روح‌الله ردائی به شرح زیر است:

 

هوالطیف

جناب آقای سیدجلال دهقانی اشکذری نویسنده و کارگردان عرصه هنرمتعهد

 

امروزه ضرورت ارائه ارزش‌های والای انسانی با زبان و ادبیات هنری برکسی پوشیده نیست و خدا را شاکریم که ظرفیت‌های انسانی هنرمندانی جوان همچون شما، شهرستان اشکذر را به شهرستانی شاخص در عرصه هنری در استان و کشور تبدیل کرده است.

کسب مقام اول بخش فیلم داستانی بلند در جشنواره بین‌المللی فیلم رشد برای فیلم "دختر ایران" را به شما و تمام عوامل فیلم تبریک می‌گویم و از خداوند متعال درخشش و موفقیت بیش از پیش درعرصه‌های فرهنگی و هنری را برایتان مسئلت دارم.

روح الله ردائی

فرماندار شهرستان اشکذر

✅✅✅✅✅✅

هوالطیف

این روزها پخش کارهای هنری نوجوانان و جوانان شهرستان اشکذر در قالب موشن‌گرافیک و انیمیشن (پویا نمایی) در شبکه‌های تلویزیونی و فضای مجازی این نکته را برای همه مسئولین شهرستان و استان آشکار می‌سازد که باید در راستای قدرشناسی عملی از زحمات آنها، هرچه بیشتر در این زمینه سرمایه گذاری کرد. 

اینجانب ضمن تقدیر از تیم آرتین که_ با حضور آقایان محمد بکتاشیان و امیرمحمد خاکساری و حسین سیفی اشکذری شکل گرفته و مقام دوم در رشته موشن گرافیگ درجشنواره رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان یزد را کسب کرده‌اند_ و همچنین از جوان انیمیشن‌ساز، محمدحسین دهقانی اشکذری _ که به عنوان مدیر گروه انیمیشن، کارهای کوتاه و زیبای ایشان با موضوع تیم ملی فوتبال به مناسبت جام جهانی از رسانه ملی پخش شده است_ کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم؛ انتظار می‌رود با حمایت بیش از پیش همه مسئولین شهرستان شاهد رشد و تعالی هنر متعهد و درخشش بیشتر شهرستان اشکذر در این عرصه در استان و کشور باشیم.

روح الله ردائی

فرماندار شهرستان اشکذر​​​​​​​