فرماندار اشکذر:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، در نشستی با حضور هادی‌نسب فرماندار شهرستان و مدیران ادارات برق و صنعت، معدن و تجارت شهرستان پیرامون مشکلات و مسائل قطعی و نوسانات برق کشتارگاه‌های شهرستان بحث و تبادل‌نظر شد.

فرماندار اشکذر در این نشست با اشاره به دلایل افزایش مصرف برق در سال جاری، اظهار کرد: کاهش میزان بارندگی و افزایش دما و همچنین استفاده‌های غیرمجاز از برق، از مهمترین دلایلی است که کشور را با مشکلات قطعی و نوسانات برق مواجه ساخته است.

هادی‌نسب افزود: قطع مکرر اما برنامه‌ریزی شده برق این روزها مشکلات متعددی را برای شهروندان و بویژه واحدهای صنعتی و تولیدی ایجاد کرده و در این میان واحدهای کشتارگاهی بخاطر مسئولیت تأمین گوشت شهروندان مشکلات به مراتب سخت‌تری را تجربه می‌کنند.

وی با بیان اینكه بیشترین گوشت مصرفی مردم استان در شهرستان اشكذر كشتار و فرآوری می‌شود؛ خاطرنشان کرد: وجود بزرگترین کشتارگاه مرغ استان و همچنین اولین کشتارگاه دام سبک و سنگین استان در شهرستان اشکذر، این شهرستان را به قطب کشتارگاهی و فرآوری گوشت استان تبدیل کرده است و قطع برق این واحدهای کشتارگاهی تأمین بیش از 50 درصد گوشت استان را با مشکل مواجه می‌سازد.

عسکری‌فر رئیس اداره برق شهرستان اشکذر نیز  در این جلسه اظهار کرد: از همه شهروندان تقاضا داریم به منظور استفاده همه واحدهای صنعتی، تولیدی و خانگی در سراسر ایران اسلامی از نعمت برق، مصرف برق خود را مدیریت کنند.

وی افزود: تلاش می‌کنیم با هماهنگی با مرکز دیسپاچینگ استان که وظیفه کنترل و حفظ پایداری و بهره‌برداری بهینه از شبکه انتقال و برنامه‌ریزی قطعی‌های برق را برعهده دارد؛ این اختلالات مرتفع گردد.