فرماندار اشکذر در دیدار با مسئولین و خدمه شعب اخذ رأی:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ به‌منظور اتخاذ تمهیدات لازم و نظم‌بخشی به شعب اخذ رأی در روز انتخابات هفتم اسفندماه فرماندار اشکذر با مسئولین و خدمه شعب دیدار کرد.

 

در این جلسه فرماندار اشکذر به اهمیت نظم و دقت در برگزاری انتخابات تأکید کرد و گفت: چشم جهانیان به حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه دوخته‌شده است.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی"بابیان اینکه برگزاری انتخابات پرشور اهمیت مردم به مقوله دموکراسی در کشور را نشان می‌دهد خاطرنشان کرد: مردم وفادار و وطن‌دوست کشورمان یک‌بار دیگر در سی و یکمین انتخابات بالاترین میزان مشارکت را خواهند داشت.

 

وی تصریح کرد: مردم همواره در تمامی عرصه‌های انتخاباتی همراه مجریان بوده‌اند و مشارکت جدی و فعال مردمی در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی اهمیت این موضوع را نشان می‌دهد.

 

 فرماندار اشکذر برگزاری بدون تشویش خاطر انتخابات در 31 شعبه اخذ رأی شهرستان اشکذر را مهم دانست و گفت: لازمه این کار مسئولیت‌پذیری هر یک از افراد و اجرای صحیح وظایف محوله است.

 

وی ادامه داد: امکانات و تجهیزات موردنیاز برای انجام این مهم فراهم‌شده است و به حول و قوه الهی با همکاری و همیاری اعضای شعب اخذ رأی انتخاباتی سالم را برگزار خواهیم کرد.