سرپرست فرمانداری اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، جلسه بررسی مسائل و مشکلات بخش خضرآباد با حضور "هادی نسب" سرپرست فرمانداری اشکذر، "پور دهقان" معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، "حجت الاسلام غالبی" امام جمعه و "غلامزاده" بخشدار خضرآباد، جمعی از مدیران ادارات شهرستان اشکذر و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش خضرآباد در مسجد جامع روستای اتابک برگزار شد.

 

امام جمعه بخش خضرآباد با بیان اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدامات بسیار خوبی در این بخش صورت گرفته بر لزوم توجه ویژه مدیران شهرستان و استان جهت برطرف کردن مسائل و مشکلات این منطقه تاکید کرد.

 

سرپرست فرمانداری اشکذر بر به کارگیری حداکثر توان و تلاش مجموعه ادارات شهرستان جهت رفع مسائل و مشکلات این بخش در حوزه های مختلف تاکید کرد.

 

هادی هادی نسب گفت: مدیران ادارات باید با حضور مستمر و فعال خود  در بخش خضرآباد پاسخگوی مسائل  و مشکلات باشند و مردم را در جریان پیگیری میزان مطالبات شان قرار دهند.

 

وی خطاب به اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش خضرآباد گفت: آن چه به ما کمک می کند تا مسائل این بخش را با سرعت بیشتری پیگیری کنیم اولویت بندی مسائل و مشکلات است و این امر مستلزم برگزاری نشست های مشترک اعضای شوراهای اسلامی روستاهای منطقه است.

 

سرپرست فرمانداری اشکذر خاطر نشان کرد: با مشخص شدن اولویت های بخش می توان در یک بازه زمانی تعریف شده از طریق پیگیری های در سطح شهرستان، استان و حتی کشور نسبت به حل و فصل مشکلات اقدام نمود و نتیجه پیگیری ها را به مردم اطلاع داد.

 

تسریع در تکمیل فاز دوم آب رسانی مجتمع امام حسین(ع) به روستاهای بخش، پیگیری عملیات گاز رسانی به روستاهای دولاب، میل سفید، خمسیان و پناهکوه، تعریض جاده یزد به خضرآباد، واگذاری پهنه شتر مرغ توسط جهاد کشاورزی شهرستان، فعالیت نمایندگی برخی از ادارات شهرستان در بخش، ایجاد مراکز بوم گردی در بخش در جهت رونق صنعت گردشگری و مسائل مرتبط با واگذاری زمین و طرح هادی در روستاها با محوریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مهمترین مسائلی بود که توسط هر یک از اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش خضرآباد مطرح شد.