فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، آیین تکریم و معارفه رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان اشکذر با حضور" شریعتی" مدیرکل ورزش و جوانان، "هادی نسب" فرماندار و روسای هیئت های ورزشی شهرستان در سالن کوثر فرمانداری برگزار شد.

 

فرماندار اشکذر با بیان اینکه شهرستان اشکذر از نظر سرانه سالن های ورزشی سرپوشیده جایگاه ممتازی را در سطح کشور دارد، گفت: در نحو مدیریت این ظرفیت در شهرستان باید دقت بیشتری صورت گیرد تا هیئت های ورزشی از سرانه ایجاد شده به نحو مطلوبی بهره مند شوند.

 

هادی هادی نسب افزود: انتظاری که از اداره ورزش و جوانان به عنوان متولی مسائل مرتبط با ورزش و جوانان شهرستان می رود این است که مدیریت واحدی را در این حوزه به وجود آورد  تا تمامی برنامه هیئت های ورزشی از طریق این مدیریت واحد پیگیری و دنبال شود.

 

وی با اشاره به خلاء برگزاری جشنواره ورزش های بومی و محلی در شهرستان، خاطر نشان کرد: احیا و ترویج بازی های بومی و محلی نیازمند توجه ویژه جهت شناسایی و معرفی بازی ها و برنامه ریزی برای عملیاتی کردن در مناطق مختلف شهرستان است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه سند توسعه ورزش استان پس از سه سال تدوین شده است، گفت: تدوین سند از پایین به بالا نوشته شده و دیدگاه های هیئت های ورزشی در شهرستان ها و بخش های مناطق مختلف استان در آن لحاظ شده و برنامه ریزی ها در جهت حرکت به سمت چشم انداز مورد نظر تدوین شده است.

 

مسعود شریعتی در خصوص تعویض کف پوش تعدادی از سالن های ورزشی شهرستان اشکذر گفت: هزینه تعمیرات پایین ترین ردیف اعتباری را حوزه اداره ورزش دارد ولی علی رغم این، تعویض کف پوش سه سالن ورزشی شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: شهرستان اشکذر در زمینه مالکیت دولت در حوزه املاک اداره ورزش و جوانان در استان پیشتاز است و امید است این روند ادامه داشته باشد تا بتوانیم اشکذر را به عنوان شهرستان نمونه در سطح کشور در زمینه سند دار کردن املاک حوزه ورزش و جوانان معرفی کنیم.

 

در پایان این جلسه از زحمات چهار ساله عباس دشت آبادی تقدیر و علی اصغر حسینی فهرجی به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان اشکذر معرفی شد.