فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی نسب" فرماندار و "محمدحسین غلامزاده" بخشدار خضرآباد در جهت پیگیری مسائل و مشکلات این منطقه با اعضای شورای اسلامی بخش خضرآباد دیدار کردند.

 

فرماندار اشکذر بر لزوم تقویت فرهنگ مطالبه گری مردم شهرستان از مسئولان تاکید کرد و گفت: اگر نسبت به مسائل و مشکلات بتوان به خوبی مطالبه گری کرد، تصمیم گیری مسئولان در راستای تحقق خواست عموم خواهد بود و می توان آثار مثبت آن را در توسعه شهرستان مشاهده کرد.

 

هادی هادی نسب افزود: مسائل و مشکلات بخش خضرآباد باید در جلسات اعضای شوراهای اسلامی روستاها اولویت بندی شده و بر مبنای اولویت منطقه نسبت به پیگیری آنها اقدام نمود.

 

وی با بیان اینکه برخی از مسائل و مشکلات بخش خضرآباد مستلزم جذب اعتبارات در سطح ملی است، اظهار داشت: بحث گاز رسانی به روستاهای میل سفید، دولاب و خمسیان و اجرای فاز دوم پروژه آب رسانی مجتمع روستایی امام حسین به این بخش نیازمند جذب اعتبارات ملی است و تلاش خواهیم کرد تا در یک پروسه زمانی تعریف شده نسبت به پیگیری این مسائل اقدام و نتیجه را به اطلاع مردم این بخش برسانیم.

 

ساماندهی دسترسی روستاها به جاده اصلی، برطرف کردن مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه مخابرات جهت رفع اختلالات در شبکه، اتمام پروژه تعریض جاده یزد به بخش خضرآباد و تامین اعتبار قنوات آسیب دیده بر اثر سیل از جمله مهمترین مسائل دیگری بود که اعضای شورای اسلامی بخش خضرآباد با فرماندار اشکذر مطرح نمودند.

 

فرماندار اشکذر در ادامه حضور خود در بخش خضرآباد از واحد های نانوایی خشکه پزی در روستای قوام آباد به عنوان قطب پخت و بسته بندی نان خشک استان بازدید و بر ضرورت احداث مجتمع جهت ساماندهی وضعیت نانوایی های این منطقه تاکید کرد.