به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، فرماندار اشکذر تولید محتوا در فضای مجازی شهرستان را یکی از پشتوانه های ضروری برای حفظ روحیه خانواده های در دوران شیوع ویروس کرونا عنوان کرد و گفت: در همین راستا افزایش تولیدات و غنی‌سازی محتوا را در دستور کار داده و تشکل‌های مرتبط با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی را پای کار آورده تا در بحث‌های محتوایی نیز کار کنند.

 

هادی هادی نسب افزود: فعالیت تلویزیون اینترنتی شهرستان در بخش های مختلف با همکاری وب سایت اشکذر خبر و برنامه های شاد مجموعه حاجی حسن صفی شمسی از جمله این برنامه ها بودند که در ایام نوروز اجرا شد و مورد استقبال خانواده ها نیز قرار گرفت.

 

وی به برگزاری مسابقه طنز کرونایی با موضوع آزاد ویژه شهرستان اشکذر اشاره و خاطر نشان کرد: این برنامه به مناسبت عید بزرگ نیمه شعبان و با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری اشکذر و پایگاه خبری اشکذر خبر و با مشارکت مسئول کانال های تلگرامی پر مخاطب شهرستان برگزار خواهد شد که جزئیات برگزاری آن توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

فرماندار اشکذر برگزاری مسابقه کتابخوانی و معرفی هر روز یک کتاب در فضای مجازی را از دیگر برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان عنوان کرد که از هفته آینده نیز اجرایی خواهد شد.

 

هادی نسب ضمن دعوت از علاقمندان شهرستان جهت شرکت در این برنامه ها، ابراز امیدواری کرد با تلاش مسئولان و کادر بهداشت و درمان به عنوان مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا این دوران سخت را نیز با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت.