سرپرست فرمانداری اشکذر:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، سرپرست فرمانداری اشکذر در جلسه هم اندیشی برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری این شهرستان برهمکاری و هماهنگی کلیه ادارات و نهادهای فرهنگی در برنامه ریزی لازم در خصوص گرامیداشت مناسبت های ملی و مذهبی طول ایام سال به ویژه اعیاد تاکید کرد.

 

هادی هادی نسب با بیان اینکه در طول سال های گذشته اقدامات فرهنگی خوبی در شهرستان به ویژه توسط شهرداری اشکذر صورت گرفته است، افزود: این روند باید تدوام داشته باشد، ضمن اینکه دستگاه های متولی فرهنگ شهرستان باید به شکل بسیار فعال و پویا در اجرای این برنامه ها مشارکت داشته باشند.

 

این مقام مسئول اجرای صحیح و کامل قانون با رعایت موازین شرعی را شرط اساسی در اجرای کلیه برنامه های فرهنگی و هنری شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: کلیه دستگاه های اجرایی ملزم به رعایت موارد ذکر شده در این حوزه منطبق با قانون هستند.

 

سرپرست فرمانداری اشکذر گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به عنوان تنها مرجع صلاحیت دار صدور مجوز برنامه های فرهنگی و هنری، باید در این زمینه نظارت لازم را داشته باشد.

 

در ادامه این نشست هر یک از روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر به بیان دیدگاه های خود در رابطه با برنامه های فرهنگی و هنری شهرستان پرداختند.