فرماندار اشکذر:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، فرماندار اشکذر در جریان بازید از واحد نیروکلر یزد در شهرک صنعتی نیکو، رسيدگي به مشكلات زيست محيطي را به عنوان جدي ترين مطالبه مردم شهرستان دانست که در مجموعه فرمانداري در دست پيگيري است.

 

هادی هادی نسب با بیان اینکه استقرار صنعت براي توسعه و اشتغال زايي است و بايد در کنار آن الزامات زيست محيطي را رعايت نمود، اظهار داشت: شهرستان اشکذر یکی از شهرستان های صنعتی استان به شمار می رود که مسائل زیست محیطی آن به دغدغه و نگرانی مردم تبدیل شده و می طلبد که براي حفاظت از سلامت جامعه پيوست زيست محيطي در صنایع شهرستان رعايت شود.

 

وی خاطر نشان کرد: محصولات این شرکت عمدتا مرتبط با تولید سموم در بخش کشاورزی و مواد شوینده است، لذا تأمین محیط زیستی پاک، تعهد به پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی و رعایت استانداردهای مورد تایید سازمان حفاظت محیط زیست نیز ضروریست.

 

فرماندار اشکذر تاکید کرد: در گشت های  ماهانه مشترکی که متشکل از نماینده فرمانداری و محیط زیست از واحدهای صنعتی شهرستان صورت می گیرد، این موارد به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته و واحدهایی که در این زمینه قصور و یا کوتاهی انجام داده باشند شناسایی و جهت برخورد به مراجع قضایی شهرستان معرفی خواهند شد.