امام جمعه اشکذر:

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اشکذر، خطیب نماز جمعه اشکذر در خطبه های نماز 25 بهمن ماه این شهرستان که در مصلی نماز جمعه اشکذر برگزار شد، از حضور باشکوه مردم شهرستان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در مناطق مختلف شهرستان تقدیر و تشکر کرد و گفت: 22بهمن امسال رنگ و بوی دیگر داشت و آن چهلمین روز درگذشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود، مردی که در چهل سال گذشته خدمات ارزنده ای را برای کشور انجام داد و شهادت این سرباز رشید اسلام نفوذ عجیبی را در قلوب ملت به وجود آورد.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا طالبیان فروتن و تواضع در برابر خدا، بخشنده بودن و دین داری را سه ویژگی برجسته شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دانست و افزود: قطعا چنین فردی در نزد خداوند و مردم عزیز خواهد بود.

 

امام جمعه اشکذر به سالروز ولادت فاطمه زهرا(س) که به عنوان بزرگداشت مقام روز زن نامگذاری شده اشاره و اظهار داشت: امید است بانوان مسلمان و زنان شیعیه بتوانند در امور خانه داری و معنویات، حضرت فاطمه زهرا را الگو و اسوه خود قرار دهند.

 

وی به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه اشاره و ادامه داد: باید بدانیم مجلس در نظام اسلامی جایگاه والایی دارد که با تصویب یک قانون می تواند به یک کشور ضرر و یا منفعت وارد کند و مردم باید نسبت به اهمیت این جایگاه واقف باشند.

 

خطیب نماز جمعه اشکذر با بیان اینکه نارضایتی در مسائل اقتصادی از جمله موارد است که ممکن است مانع از حضور مردم در انتخابات شود، گفت: اگر چه نقاط ضعفی و کاستی هایی در مسائل اقتصادی کشور است ولی این مشکلات با عدم حضور مردم در انتخابات حل نخواهد شد و کسانی که از عدم حضور مردم خوشحال می شوند، دشمنان قسم خورده نظام هستند که تبلیغات خود را در جهت عدم حضور مردم ایران معطوف کردند.

 

امام جمعه اشکذر تصریح کرد: مردم نباید نسبت به سرنوشت کشور خود بی تفاوت باشند و باید اصلح و بهترین را برای تصاحب کرسی قانون گذاری کشور انتخاب کنند.

 

حجت الاسلام محمدرضا طالبیان به اشاره به آغاز تبلیغات نامزدهای انتخاباتی گفت: نامزد ها باید ملاحظه اخلاق دینی یکدیگر را داشته باشند و از تخریب سایر نامزد ها خود داری کنند و در چارچوب اخلاق با یکدیگر به رقابت سالم بپردازند.

 

خطیب نماز جمعه اشکذر در پایان به ویژگی های یک نماینده خوب اشاره و اظهار داشت: اعتقاد داشتن به ارزش ها و آرمان انقلاب اسلامی، داشتن بصیرت ، دشمن شناس بودن، دلسوز بودن مردم و در نظر داشتن منافع کلان کشور از جمله این ویژگی هاست که مردم باید در انتخاب خود مد نظر قرار دهند.