معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اشکذر:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اشکذر در دومین جلسه کارگروه آرد و نان این شهرستان با تاکید بر تشدید طرح نظارتی بر وضعیت بهداشت نانوایی های شهرستان، گفت: رعایت موارد بهداشتی و وزن و کیفیت نان از مطالبات بحق مردم در این حوزه می باشد و لازم است شبکه بهداشت و اداره صنعت معدن و تجارت نسبت به تشدید نظارت بر این موارد اقدام نمایند.

 

 مصطفی پور دهقان افزود: با وجود آنکه غالب نانوایان شهرستان در شرایط بهداشتی مناسب قرار دارند ولی نانوایی هایی که شرایط استاندارد لازم را ندارند از بازرسین اخطار دریافت می کنند و در صورت تکرار تخلف ، با قطع کامل سهمیه آرد ، مواجه خواهند شد.

 

وی با اشاره به عدم فعالیت و به کار گیری اتباع بیگانه در صنف نانوایی های شهرستان، افزود: هیچ کارفرمایی حق بکارگیری نیروی کار خارجی مجاز و غیرمجاز  را ندارد و دستگاه های مرتبط شهرستانی باید بر این موضوع نظارت و برخورد قاطع و گزارش خود را ارائه نمایند. 

 

توسعه کارگاههای نان خشکه پزی و ساماندهی نانوایی های خانگی و محلی، ممنوعیت صدور جواز تاسیس نانوایی جدید از دیگر مصوبات این جلسه بود.