در کارگروه آرد و نان شهرستان اشکذر مطرح شد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، کارگروه آرد و نان شهرستان اشکذر با هدف تشدید نظارت بر نانوایان شهرستان جهت بالا بردن کیفیت نان مورد نیاز مردم و هم چنین رعایت نکات بهداشتی با حضور اعضا این کارگروه در دفتر معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار اشکذر برگزار شد.

 

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار اشکذر با اشاره به تقدیر از نانوایان نمونه شهرستان اشکذر در ماه های گذشته گفت: هدف از این تجلیل، تشویق نانوایان به کیفیت‌بخشی تهیه نان ، رقابت سالم در بین آنها و رضایتمندی بیشتر شهروندان از نان مصرفی بوده است.

 

مصطفی پور دهقان ضمن تقدیر از زحمات نانوایان شهرستان که تلاش می کنند تا نان مرغوب و باکیفیت مصرف مردم را تهیه کنند، بر لزوم نظارت مستمر اعضای کارگروه شهرستانی آرد و نان بر وضعیت بهداشتی نانوایی ها تاکید کرد.

 

وی به بازدید های سر زده این کاگروه از نانوایی های  مناطق مختلف شهرستان اشاره و اظهار داشت: مشاهده شده که برخی از  نانوایی‌‌ها به تخلفاتی از جمله رعایت نکردن موارد بهداشتی وکم بودن وزنه چانه نان مرتکب می شوند که ضمن اخطار در مرتبه اول، در صورت تکرار نسبت به کاهش سهمیه آرد آنها اقدام خواهد شد.

 

تصویب چندین واحد نانوایی خشکه پز، ، برخورد با واحد های توزیع کننده نان فله ای توسط مرکز بهداشت و برگزاری کارگاه های آموزشی برای نانوایی ها توسط مرکز بهداشت با موضوع نمک و رعایت نکات بهداشتی از جمله مهمترین مصوبات این نشست بود.