نماینده ویژه رئیس جمهور در شورای اداری شهرستان اشکذر:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، جلسه شورای اداری شهرستان اشکذر با حضور "حجت الاسلام و المسلمین یونسی" نماینده ویژه رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید، "حجت الاسلام محمدرضا طالبیان" امام جمعه اشکذر، "سید ابوالفضل موسوی بیوکی" نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، "هادی هادی نسب" فرماندار و روسای ادارات شهرستانی در سالن کوثر برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین یونسی گفت: به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور حامی سلام دکتر روحانی به مردم شریف شهرستان اشکذر هستم و متقابلا حضور بنده جهت اطلاع از مسائل و مشکلاتی است که توسط روسای ادارات شهرستانی مطرح می شود تا جهت پیگیری به استحضار رئیس جمهور و هیئت وزرا برسانم.

 

نماینده ویژه رئیس جمهور بر لزوم وحدت مسئولان جهت حل مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: مسئولان در سطح شهرستان، استان و کلان کشور باید جدا از هر گونه سلایق سیاسی نسبت به حل مشکلات مردم در حوزه های مختلف اهتمام ورزند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین یونسی با بیان اینکه استان یزد یکی از استان های صنعتی در کشور به شمار می رود، اظهار داشت: صنعتی شدن مسائل و مشکلاتی از جمله آلایندگی را به دنبال داشته و در این رابطه باید نظارت ها تشدید شود تا صنعتی تمیز و عاری از هر گونه آلودگی را داشته باشیم.

 

این مقام مسئول ادامه داد: صنعتی شدن در کنار همه مسائل و مشکلات زیست محیطی نقاط مثبتی از جمله ایجاد اشتغال پایدار را به دنبال داشته و صرفا نباید به آن نگاه یک طرفه نمود.

 

نماینده ویژه رئیس جمهور به مهمترین اقدامات دولت تدبیر و امید در استان دارالعباده یزد اشاره کرد و گفت: سرمایه گذاری در حوزه صنعت جهت رونق فضای تولید و اشتغال ، انتقال آب از سرچشمه های زاگرس به استان یزد که مهمترین مسئله استان بوده و احداث نیروگاه هایی در زمینه تولید برق به گونه ای که امروز استان یزد نقش ویژه را در صادرات مازاد برق کشور به خارج دارد از جمله این اقدامات است که با حمایت دولت محقق شده و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام و المسملین یونسی ابراز امیدواری کرد با حضور رئیس جمهور جناب دکتر حسن روحانی و هیئت دولت تدبیر و امید در استان دارالعباده و دارالعلم یزد شاهد اتخاذ تصمیمات خوبی در جهت توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر این استان باشیم.

 

در ادامه این جلسه فرماندار اشکذر ضمن معرفی توانمندی ها و ظرفیت های شهرستان، به بیان مهمترین مسائل و مشکلات در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، گردشگری و.... شهرستان اشکذر پرداخت.

 

در پایان این جلسه روسای ادارات آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان به نمایندگی از اعضای شورای اداری به بیان مهمترین مسائل مرتبط با شهرستان پرداختند.