فرماندار اشکذرعنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی نسب" فرماندار با همراهی"حسین قانعیان" بخشداری مرکزی اشکذر از مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی حضرت جواد الائمه صدرآباد رستاق بازدید و در جریان کیفیت خدمات درمانی ارائه شده این مرکز به مردم قرار گرفت.


فرمانداراشکذر به اجرای طرح تحول نظام سلامت توسط دولت اشاره و گفت: این طرح علاوه بر كاهش هزینه های درمان مردم، تاثیر بسزایی در حوزه بهداشتی داشته که علاوه بر ساخت مراكز بهداشتی روستایی جدید، مراكز قدیمی نیز نوسازی و بهسازی شده است.


هادی هادی نسب افزود: مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی حضرت جواد الائمه صدرآباد رستاق با همت خیر گرانقدر صدرآبادی آقای حاج صفرعلی رضایی بهسازی گردیده و با دارا بودن سه واحد مسکونی جهت اسکان پزشکان و هم چنین تنوع در ارائه خدمات درمانی یکی از درمانگاه های مجهز بخش مرکزی به شمار می رود که مورد استفاده اکثریت مردم روستاهای این بخش قرار می گیرد.


وی لزوم پیگیری جهت حضور هفتگی پزشکان متخصص را از اولویت های این مرکز عنوان کرد و اظهار داشت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان باید در این زمینه پیگیری نموده و مجموعه فرمانداری هم با تمام توان در جهت حضور پزشکان متخصص با دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی مکاتبه خواهد کرد تا این مشکل مردم که مورد درخواست مکرر بوده نیز مرتفع گردد.


فرماندار اشکذر از کارشناسان بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای این مرکز، رعایت نکات بهداشتی محل کار واحدهای تولیدی و صنعتی و هم چنین موارد مرتبط با اصناق مستقر در بخش مرکزی را خواستار و تاکید کرد: انتظار می رود کارشناسان مرتبط با حوزه بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای گزارشی از مسائل و مشکلات پیش رویی که در بازدید ها با آن مواجه می شوند را به شورای سلامت شهرستان ارسال نمایند تا نسبت به اتخاذ تصمیمات مقتضی در این زمینه اقدام لازم صورت گیرد.


هادی نسب خاطر نشان کرد: توجه جدی دولت به حوزه بهداشت و در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت کشور منجر به ایجاد تحولات اساسی در مراكز و خانه های بهداشت روستایی شده که در شهرستان اشکذر و در بخش مرکزی و خضرآباد نیز اقدامات بسیارخوبی صورت گرفته است.