فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، پنحمین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان اشکذر به ریاست "هادی هادی نسب" فرماندار و با حضور "علی افشار پور" معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و سایر اعضا در محل دفتر فرماندار اشکذر برگزار شد.

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ضمن مطرح نمودن مطالب و مصوبات آخرین جلسه کارگروه تنظیم بازار کشور در خصوص ممنوعیت نرخ گذاری جدید، گفت: در کارگروه تنظیم بازار استان صراحتاً اعلام شد که در پی افزایش نرخ بنزین در کشور، هیچ‌گونه افزایش قیمتی در مورد سایر کالاها نخواهد بود.

 

علی افشار پور بر رصد و پایش مستمر بازار به‌ویژه کالاهای اساسی، ضروری و سایر اقلام مورد نیاز مردم تأکید و ضرورت برخورد قاطع و جدی با متخلفان در این زمینه را خواستار شد.

 

فرماندار اشکذر با بیان اینکه مفاد ابلاغیه کارگروه تنظیم کارگروه کشور برای اعضا لازم الاجراست، بر کنترل بازار و ثبات قیمت واحدهای صنفی در شهرستان تاکید کرد.

 

هادی هادی نسب با اشاره به اینکه در حال حاضر اکیپ های مشترک تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت، فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان بر اصناف شهرستان نظارت و قیمت‌ها را رصد می‌کنند، اظهار داشت: شهروندان می توانند هرگونه گرانفروشی، عدم درج قیمت و... را به سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش دهند.