هادی‌نسب در مراسم آغازعملیات اجرایی مدرسه خیّری در اسلام‌آباد:

در مراسمی با حضور فرماندار شهرستان اشکذر، امام جمعه رستاق، رئیس آموزش و پرورش شهرستان، خیرین و جمعی از اهالی روستای اسلام‌آباد، عملیات اجرایی ساخت مدرسه خیری شادروان علیرضا رحیمی آغاز شد.

هادی هادی‌نسب فرماندار شهرستان اشکذر در ابتدای این مراسم ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در 28 خرداد، خاطرنشان کرد: ماندگاری و مانایی نظام جمهوری اسلامی در گرو مشارکت و حضور همیشگی و پرشور مردم چه در صحنه انتخابات و چه در عرصه‌های مختلف خیّری است.

هادی‌نسب در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از عوامل آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به آغازعملیات اجرایی مدرسه شادروان علیرضا رحیمی، افزود: خیّرین در کنار دولت بویژه در این شرایط نامناسب اعتبارات نقش بسیار مهمی در رشد و توسعه روستاها دارند و خوشبختانه در راستای نهضت مدرسه‌سازی، عملیات اجرایی این آموزشگاه به عنوان ششمین پروژه خیّری در حوزه آموزش و پرورش آغاز می‌شود.

وی در پایان رحمت و غفران الهی و علو درجات شادروان علیرضا رحیمی را از خداوند منان خواستار شد.

محمدعلی الیاسی رئیس آموزش و پرورش شهرستان نیز در این مراسم ضمن عرض خیرمقدم و خوشامدگویی، با اشاره به فرسودگی بنای برخی مدارس شهرستان و نیاز مبرم به تخریب و بازسازی آنها، خاطرنشان کرد: مدرسه ای که درحال حاضر در آن حضور داریم نیز به علت فرسودگی و نوع مصالح مورد استفاده در آن تخریب و عملیات اجرایی بازسازی آن به نام آموزشگاه خیّری شادروان علیرضا رحیمی و با همت خانواده‌های کریمی و رحیمی آغاز خواهد شد.