فرماندار اشکذر تأکید کرد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ فرماندار اشکذر در حاشیه مراسم تجلیل از کارگران یک واحد تولیدی کاشی و سرامیک که به مناسبت هفته «کار و کارگر» برگزار شد اظهار داشت: کارگران به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان تحقق شعار سال و تولید ملی محسوب می‌شوند و ضروری است از آن‌ها حمایت ویژه‌ای صورت گیرد.

 

«محمدعلی شاه‌حسینی» با اشاره به نام‌گذاری سال‌های متمادی بر مبنای اقتصادی افزود: میزان تولید و اقتصاد برای کشور شاخصی مهم به شمار می‌رود و انتظار می‌رود دستگاه‌های متولی در شهرستان اشکذر نیز همسو با برنامه‌های دولت خدمات‌دهی خود را در جهت تسهیل امور واحدهای تولیدی و صنعتی هدف‌گذاری نمایند.

 

 وی عینیت بخشیدن به شعار سال را بر عهده تولید‌کنندگان و جهادگران عرصه صنعت دانست و ابراز امیدواری کرد: با بهبود وضعیت اقتصادی و مرتفع شدن مسائل و مشکلات حوزه کارگری و نیز حمایت از کارفرمایان این امر تحقق یابد.

 

این مقام مسئول بابیان اینکه حضور متولیان دستگاه‌های دولتی و بسیج کارگری برای آگاهی از مشکلات کارگران و کارفرمایان نیز در همین راستا بوده است ادامه داد: قطعاً تولید سختی‌های خاص خود را دارد ولی با رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی روند رو به رشد تولید و صادرات کالاهای ایرانی تسهیل خواهد شد.

 

فرماندار اشکذر در ادامه با حضور در سالن تولید این واحد صنعتی با اهدا شاخه گل ضمن تجلیل از تلاش و کوشش کارفرما و کارگران فرارسیدن هفته کار و کارگر را به آن‌ها تبریک گفت.