در دیدار مدیرکل نوسازی استان و فرماندار اشکذر مطرح شد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ «محمدعلی شاه‌حسینی» در نشست با مدیرکل نوسازی و هیئت همراه که در راستای سفر و دیدار فرماندار اشکذر با رئیس نوسازی مدارس کشور انجام گرفت به همکاری خیرین شهرستان در مقوله‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی پرداخت و اظهار داشت: گستره فعالیت‌های آموزش‌وپرورش زیاد است و می‌طلبد دولت نیز با توان مضاعف در خصوص بهسازی واحدهای آموزشی اقدام نماید.

 

فرماندار اشکذر با تأکید بر لزوم اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی نیز گفت: برخی از مدارس این شهرستان نیاز مبرم به تخریب و بازسازی دارند که در صورت همکاری و تعامل بیشتر فرآیند اجرایی آن در قالب اعتبارات تملک و دارایی آغاز خواهد شد.

 

وی افزایش اعتبارات در چند سال اخیر را نشان از اهمیت و توجه دولت به بهبود وضعیت فضاهای آموزشی برشمرد و تصریح نمود: علا رغم اینکه این اعتبارات در مقایسه با سه سال قبل چشم‌گیر بوده ولی همچنان مدارس شهرستان اشکذر در ساختمان و تجهیزات با مشکلات عدیده‌ای روبروست.

 

مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد نیز در صحبت‌های خود بابیان اینکه طی سال گذشته پروژه‌های با درصد پیشرفت بالای 60 درصد در استان شناسایی و نسبت به اتمام آن‌ها اقدام شده است افزود: این مهم در شهرستان اشکذر نیز انجام و با افزایش اعتبار اختصاص‌یافته انتظار می‌رود ضمن اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، روند ساخت و ایمن‌سازی مدارس شهرستان نیز شتاب گیرد.

 

«محمد رضاعارفی» نصب چمن مصنوعی ورزشگاه دانش‌آموزی کوثر را از اقدامات پیشروی دستگاه متبوع خود در شهرستان اشکذر تا پایان سال جاری برشمرد و ادامه داد: در نظر است این پروژه‌ها پس از تکمیل و در صورت استقبال شهروندان به بخش خصوصی واگذار تا افراد بیشتری بتوانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.