روح‌الله ردائی در اولین نشست کمیته سیاسی ستاد انتخابات شهرستان اشکذر:

مخاطب‌داران منادیان انتخاباتی پرشور باشند/ دستگاه‌های متولی بستر کرسی آزاداندیشی و پاسخ به شبهات انتخابات را فراهم نمایند/ تمرین مشارکت اجتماعی دانش‌آموزان در پویشی به نام "سلام به آینده"

روح‌الله ردائی فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان اشکذر در نشست کمیته سیاسی ستاد انتخابات با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: مخاطب‌داران شهرستان اشکذر وارد میدان تبیین شوند و منادیان برگزاری انتخاباتی پرشور در ۱۱ اسفندماه باشند.

روح‌الله ردائی در ادامه سخنان خود با تأکید بر توجه ویژه به حوزه روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی افزود: با وجود مشکلات موجود در جامعه، دستگاه‌های اجرایی موظفند دستاورد‌های دولت و نظام و اقدامات انجام شده را اطلاع‌رسانی کنند.

نماینده عالی دولت سیزدهم در شهرستان اشکذر به تمجید دولت سیزدهم توسط رهبر معظم انقلاب نیز اشاره و تصریح کرد: یکی از نقاط ضعف دولت سیزدهم عدم اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده است و دستگاه‌های اجرایی باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

ردائی در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و پاسخگویی به شبهات مرتبط با انتخابات را بسیار با اهمیت و ضروری دانست و خواستار ورود دستگاه‌های متولی به این موضوع شد.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان اشکذر در ادامه با اشاره به آمار کارگران و بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در شهرستان، اظهار داشت: با وجود صنایع متعدد کوچک و بزرگ و گستره جامعه کارگری، اهتمام ویژه دستگاه‌های متولی پیرامون تبیین دستاوردها و آثار انتخابات پرشور مورد انتظار است.

فرماندار شهرستان اشکذر در پایان سخنان خود از راه‌اندازی پویش "سلام به آینده" دانش‌آموزان شهرستان خبر داد و گفت: در آستانه انتخابات و با هدف تقویت و تبیین آثار مشارکت عمومی در فعالیت‌های اجتماعی، این پویش راه‌اندازی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و رئیس ستاد انتخابات شهرستان اشکذر نیز در این نشست با بیان نکاتی در خصوص چرایی حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو، خاطرنشان کرد: همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی به لحاظ قانونی و شرعی مسئول برگزاری انتخاباتی پرشور در اسفند‌ماه هستند.

گفتنی است دیگر اعضای این نشست نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص نقش دستگاه‌های اجرایی پیرامون برگزاری انتخاباتی پرشور پرداختند