فرماندار اشکذر گفت:

مدیران ادارات، مدیری برای مردم نه برای مدیران کل استان هستند/ مدیران شهرستان حوزه روابط عمومی ادارات را تقویت کنند/ مدیران ریشه‌های نارضایتی مردم را شناسایی و آن را برطرف کنند

روح‌الله ردائی فرماندار و رئیس شورای اداری شهرستان اشکذر با بیان اینکه مدیران ادارات مدیری برای مردم نه مدیری برای مدیران کل استان هستند؛ گفت: مدیران شهرستان در راستای خدمت صادقانه به مردم باید برای جذب اعتبارات و احقاق حقوق مردم در برابر مدیران استانی مطالبه‎‌گر باشند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا طالبیان امام جمعه اشکذر در نشست شورای اداری شهرستان ضمن تبریک روز ازدواج و قدردانی از خدمات مدیران ادارات به بیان مواردی از مشکلات احصا شده در شهرستان و مبادی نارضایتی مردم پرداخت و از مدیران ادارات خواست با تمام توان در راستای حل مشکلات مردم تلاش کنند و پاسخگوی مردم باشند.

طالبیان همچنین به انتصاب دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر فریضه‌ای است که نیازمند توجه همگانی است و انتظار می‌رود همه دستگاه‌ها همکاری لازم با دبیر این ستاد در شهرستان داشته باشند.

در ادامه روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر با اشاره به موضوعات مطرح شده در سخنان امام جمعه اشکذر، خاطر نشان کرد: با جدیت پیگیر رفع مشکلات طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان هستیم؛ مشکلات جزئی در حوزه منابع طبیعی در این خصوص وجود دارد اما با توجه به قول مساعد معاون وزیر و همچنین حمایت‌های خوب استاندار یزد، آماده سازی قطعات این طرح توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اسرع وقت انجام خواهد شد.

ردائی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انصافاً همه مدیران ادارات شهرستان جهادی و پای کار هستند اما در این فصل سه تن از مدیران دارای عملکرد بهتری در ارائه خدمات به مردم بودند و با عزمی جزم در عرصه شرح وظایف با قدرت و روحیه بالای جهادی ورود کردند که لازم است از آنها قدردانی کنیم.

ردائی با اشاره به گلایه مندی مردم در برخی از موضوعات، تصریح کرد: متأسفانه کم‌کاریهایی در سطح ادارات وجود دارد؛ اگرچه مردم درک می‌کنند که برخی از کوتاهی‌ها ارتباطی با کمبود اعتبارات و بودجه ندارد و حداقل انتظارات این است که مدیران به حضور به موقع در ادارات، پاسخگوی مردم باشند.

وی افزود: یکی از راه‌های دسترسی و ارتباط مستقیم و متقابل با مردم، حضور در مراسم‌های مناسبتی و راهپیمایی‌هاست و عدم توجه و دغدغه‌مندی مدیران شهرستان قابل اغماض نیست.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر به ضرورت ارتباط مستمر و مؤثر مدیران با فرمانداری و حضور فعال در نشست‌های مهم شهرستان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: عدم حضور مدیران در نشست‌های مهم و تصمیم‌ساز و اعزام نماینده به فرمانداری بدون توجیه و هماهنگی قبلی قابل بخشش نیست و نماینده آن دستگاه باید جلسه را ترک کند.

فرماندار شهرستان اشکذر در ادامه سخنانش ضرورت اطلاع‌رسانی درست و صحیح اقدامات و فعالیت‌های ادارات، بویژه بیانات رهبر معظم انقلاب در این خصوص را یادآور شد واظهار داشت: آگاه هستیم که کارشناسان روابط عمومی ادارات، وظایف دیگری نیز برعهده دارند؛ اما انتظار می‌رودارتباط مستمر و مؤثر کارشناس مربوطه با مسئول روابط عمومی فرمانداری و تقویت حوزه روابط عمومی ادارات در دستورکار مدیران و از اولویت‌های آنها باشد.

ردائی با تبریک انتصاب محمدکاظم فقیه به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: چه اشکالی دارد دبیر ستاد امر به معروف هم در بازدید شورای بر تنظیم بازار و از این دست مسائل نیز حضور داشته باشد؛ گران فروشی و کم فروشی بالاترین منکرات است و باید به این موضوع در چارچوبی تعریف شده و ظرافتی خاص توجه کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال، سال انتخابات است و از اهمیت آن همین بس که مقام معظم رهبری از ابتدای سال جاری به این موضوع پرداختند؛ خاطرنشان کرد: امسال دشمنان به دنبال ایجاد نارضایتی مردم هستند؛ چرا که مدت مدیدی است که دشمن به هیچ وجه نمی‌تواند در حوزه‌های عملیات نظامی و سخت افزاری ورود کند و حتماً اتاق فکر دشمن در راستای جریانات بی نتیجه سال قبل برنامه‌ریزی و تلاش خواهد کرد.

ردائی همچنین با تأکید شناسایی ریشه و عوامل نارضایتی مردم و ضرورت تلاش برای رفع آنها؛ گفت: انتظار می‌رود مدیران مربوطه در راستای حل مشکلات مربوط به حوزه‌های مسکن و نان و بازار، همکاری و مشارکت مضاعف داشته باشند.

رئیس شورای اداری شهرستان اشکذر با بیان اینکه مدیران ادارات مدیری برای مردم نه مدیری برای مدیران کل استان هستند؛ گفت: مدیران شهرستان در راستای خدمت صادقانه به مردم باید برای جذب اعتبارات و احقاق حقوق مردم در برابر مدیران استانی مطالبه‌گر باشند.

گفتنی است در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ادارات مدیریت جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در پایان این نشست با اهدای لوح سپاس ازمدیران این ادارات "حسن بنی اسدی"، "اکبر فروزانفر" و "حسام پیتام" تجلیل به عمل آمد.​​​​​​​