در طول هفته دولت؛

مدیران اشکذر از «صندلی جهادی» به مشکلات مردم رسیدگی می‌کنند

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر درخصوص میزخدمت مدیران شهرستان اشکذر در هفته دولت، گفت: فرمانداری شهرستان اشکذر در اقدامی ابتکاری، «صندلی جهادی» را راه‌اندازی کرده تا پاسخگوی مشکلات مردم این شهرستان در طول هفته دولت در ساعات عصر باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، دیدارهای مردمی فرماندار اشکذر در یکشنبه های هر هفته انجام می شد اما از آنجا که برخی مردم در ساعات صبح امکان حضور در فرمانداری و طرح مسائل خود را نداشتند، برای آنها فرصتی در هفته دولت ایجاد شد.

ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در این خصوص تصریح کرد: برای حل مشکل مشغله کاری برخی از شهروندان در ساعات کاری صبح، در اقدامی ابتکاری «صندلی جهادی» را راه اندازی کردیم و مدیران شهرستان در طول هفته دولت، از ساعت 18 تا 20 در سالن جلسات فرمانداری، پاسخگوی سئوالات مردم خواهند بود.

براساس این گزارش فرماندار و معاونان وی و جمعی از مدیران شهرستان از اول تا هشتم شهریورماه هر روز در سالن جلسات فرمانداری، آماده دیدار و گفتگوی مستقیم با مردم شهرستان اشکذر هستند.

گفتنی است این اقدام در راستای رسیدگی به مشکلات مردم و ایجاد فرصت دیدار مستقیم مردم و مسئولان برای قشر گسترده‌تری از جامعه فراهم شده است.