مدیرکل امور مالیاتی استان یزد با فرماندار اشکذر دیدار کرد

علی خورشیدی مدیرکل امور مالیاتی استان یزد با حضور در فرمانداری شهرستان اشکذر با روح‌الله ردائی، فرماندار دیدار و درخصوص درآمدهای مالیاتی و نحوه توزیع این درآمدها گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، علی خورشیدی مدیرکل امور مالیاتی استان با همراهی رئیس امور مالیاتی شهرستان، با روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر و معاونین وی دیدار کرد.

روح‌الله ردائی در این دیدار ضمن خوش‌آمدگویی و عرض تبریک نوروز باستانی، با اشاره به درآمدهای مالیاتی و توزیع این درآمدها، خاطرنشان کرد: شهرستان اشکذر آنگونه که بایسته و شایسته است از صنعتی بودن و قرابت مکانی با مرکز استان بهره‌مند نشده است.

فرماندار شهرستان اشکذر در ادامه سهم عوارض وصولی از محل مالیات بر ارزش افزوده را در امر توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرستان بسیار حائز اهمیت دانست و خواستار توجه جدی نسبت به اختصاص اعتبار و بودجه حاصل از درآمدهای مالیاتی به شهرستان صنعتی اشکذر شد.

علی خورشیدی مدیرکل امور مالیاتی استان نیز در جریان این دیدار با بیان توضیحاتی درخصوص درآمدهای مالیاتی و نحوه تخصیص آن به دهیاری‌ها و شهرداری‌ها، در راستای پرداخت مالیات‌ها به شهرستان اشکذر با نگاه ویژه، قول مساعد داد.