فرماندار اشکذر تأکید کرد:

جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان اشکذر باهدف بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی و حمل ونقل جاده سنتو در محدوده شهرستان اشکذر و ارائه راهکارهای لازم و اجرائی به ریاست هادی‌نسب فرماندار و با حضور اعضای این شورا در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، هادی‌ هادی‌نسب فرماندار شهرستان در این نشست ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) و خداقوت به اعضای حاضر در جلسه، با بیان این مطلب که ساماندهی جاده سنتو که یکی از دغدغه‌های مسئولان مربوطه در شورای ترافیک شهرستان است و با تلاش و هماهنگی همه دستگاه‌ها برطرف می‌شود؛ بر مدیریت هماهنگ در کنترل ترافیک بین دستگاه‌های اجرائی تأکید کرد.

هادی‌نسب در ادامه با اشاره به نقش مطالبه‌گری مردم در توسعه و پیشرفت جامعه، افزود: اگرچه مطالبه‌گری و پاسخ‌خواهی مردم پتانسیل خوبی برای پاسخ گویی و حساس‌تر کردن مؤسسات عمومی است؛ اما مسئولان نیز باید نماینده مردم در مؤسسات باشند و با تقویت صدای مردم برای اصلاح و بهبود وضعیت جامعه تلاش کنند.

وی افزود: یکی از مطالبات مردمی اصلاح نامگذاری برخی تابلوها است که انتظار می‌رود ادرات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و راه و شهرسازی شهرستان در اسرع وقت این مطالبه بحق مردمی را تا حصول نتیجه پیگیری نمایند.

گفتنی است در این نشست پیرامون ساماندهی جاده سنتو در محدوده شهرستان اشکذر و نیازمندی‌های آن، میدان ورودی اشکذر، رفیوژ خیابان امام خمینی (ره) اشکذر و طرح گردشگری رفیوژ بلوار 45 متری مجومرد، بحث و هم‌اندیشی و تصمیماتی اتخاذ شد.