به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ «محمدعلی شاه‌حسینی» در آیین تکریم و معارفه مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان اشکذر بابیان اینکه شجره طیبه بسیج توانسته است در زمینه‌های مختلف به مردم خدمت‌رسانی کند اظهار داشت: این یادگار گران‌قدر امام راحل طی چهار دهه پس از انقلاب همواره منشأ خیروبرکت برای ایران اسلامی بوده است و جامعه همچنان نیازمند این خدمت است.

 

فرماندار اشکذر در این نشست که رئیس بسیج جامعه پزشکی استان نیز حضور داشت نگاه دقیق و ظریف بنیان‌گذار انقلاب اسلامی به این موضوع را ستودنی توصیف کرد و افزود: مأموریت‌های بسیار مهم بسیج در بخش‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و دفاعی همواره به نحو احسن و مطلوب انجام‌گرفته است به‌نحوی‌که می‌توان فعالیت بسیجیان جامعه پزشکی را به‌عنوان یکی از نمونه‌های موفق این فعالیت‌ها دانست.

 

وی بابیان خدمات بسیج جامعه پزشکی در خدمت به مردم مناطق کم توسعه‌یافته نیز عنوان داشت: خدمت به هم‌وطنان به‌ویژه در مناطق محروم برای کسب رضایت خدا مصداق کامل عبادت است و این مهم توسط اعضای جامعه پزشکی شهرستان در دوره‌های مختلف انجام‌گرفته است.

 

رئیس شورای سلامت شهرستان اشکذر با اشاره به مجموعه اقدامات انجام‌شده توسط دانشگاه علوم پزشکی نیز گفت: تعهد اعضای جامعه پزشکی و کارکنان این دانشگاه در شهرستان زبانزد بوده و خوشبختانه تاکنون اقدامات مؤثر و روبه رشدی داشته است.

 

در ادامه این نشست از خدمات و تلاش دکتر «احمد مختاری» تجلیل و دکتر «سید علی موسوی» به‌عنوان مدیر جدید کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان اشکذر معارفه شد.