به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر؛ هادی هادی‌نسب فرماندار در این مراسم با اشاره به مشارکت حداکثری مردم شهرستان اشکذر در انتخابات 1400، گفت: مشارکت 67 درصدی مردم شهرستان اشکذر در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهرها و روستاها، نشان داد مردم برای سرنوشت و آینده شهر و روستای خود اهمیت و ارزش ویژه‌ای قائلند.

فرماندار شهرستان اشکذر در ادامه با بیان اینکه نماد اصلی شوراها وحدت و همدلی است؛ خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی اعضای شوراهای اسلامی چه در سطح شهر و روستا و چه در سطح شهرستان در پیشبرد اهداف توسعه‌ای، اثرگذار و به نفع همه مردم شهرستان خواهد بود.

هادی‌نسب در بخش دیگری از سخنان خود بر داشتن روحیه مطالبه‌گری همراه با مطالعه از سوی منتخبان مردم در شوراهای اسلامی تأکید و تصریح کرد: مطالبه‌گری و پاسخ‌خواهی نمایندگان مردم از مؤسسات عمومی نقش عمده‌ای در توسعه و بهبود وضعیت جامعه خواهد داشت.

وی افزود: متأسفانه افراد اندکی در همه جوامع هستند که چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی با دامن زدن به برخی موضوعات پوچ و بی‌اساس به تنویر افکار عمومی می‌پردازند و این وظیفه شوراهای اسلامی شهر و روستا است که در این خصوص به کمک دستگاه‌ها و نهادهای مدیریتی بیایند.

 اجرای مراسم سوگند و همچنین رأی‌گیری برای انتخاب هیئت رئیسه شورای شهرها در حضور فرماندار شهرستان پایان‌بخش این نشست بود.

گفتنی است در این نشست با عنایت به ماده 18 قانون تشکیلات و انتخابات شوراهای اسلامی و ضرورت انتخاب هیئت رئیسه شوراها در اولین جلسه، با توجه به هماهنگی قبلی و اتفاق‌نظر قابل تقدیر اعضای شورای شهر مجومرد، آقای صفر دهستانی بعنوان رئیس و آقای محمدعلی حاتمی به عنوان نائب‌رئیس شورای شهر مجومرد برای یک سال آینده انتخاب شدند.

براساس این گزارش در ادامه با مشورت و رأی‌گیری اعضای شوراهای شهرهای اشکذر و خضرآباد در این نشست، آقای سیدعلی‌اکبر رضوانی به عنوان رئیس و آقای سیدحسین حیدری به عنوان نائب‌رئیس شورای شهر اشکذر و همچنین آقای غلامرضا نوری به عنوان رئیس و آقای علی‌اکبر تقی‌زاده به عنوان نائب رئیس شورای شهر خضرآباد انتخاب شدند.