به مناسبت هفته فراجا؛

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان اشکذر برگزار شد

همزمان با هفته فراجا مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور امام جمعه، فرماندار شهرستان، اعضای شورای تأمین و جمعی از مدیران شهرستان، در محل کلانتری 11 فرماندهی انتظامی شهرستان اشکذر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، حجةالاسلام محمدرضا طالبیان امام جمعه اشکذر در این مراسم نیروهای انتظامی و نظامی را نماد اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: آنچه که امروز نباید از آن غافل شویم امنیت و آرامش حاکم بر جامعه است و این نظم و امنیت را مدیون نیروهای فداکار انتظامی هستیم.

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر نیز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان ضمن تبریک هفته فراجا به نیروهای انتظامی و بسیج، لازمه و پیش‌نیاز هر جامعه را نظم و امنیت دانست و گفت: باید قدردان فداکاری‌ها و زحمات نیروهای پرتلاش انتظامی باشیم.

ردائی در ادامه به حوادث اخیر کشور نیز اشاره‌ای کرد و افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی شرایط خاصی را برای برهم زدن نظم و امنیت ایران اسلامی بوجود آوردند که تجربه و کارآمدی نیروهای انتظامی و بسیج، خیال باطلشان را نقش برآب کرد.

سرهنگ مهدی گل‌محمدی فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر نیز ضمن عرض خیرمقدم و قدردانی از حضور مسئولان شهرستان اشکذر در این مراسم، به شعار هفته فراجا اشاره کرد و افزود: همانگونه که از شعار "پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس" پیداست؛ نیروی انتظامی برای حفظ نظم و امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و مردم نیز همچون گذشته یار و یاور نیروی انتظامی در برقراری صلح و امنیت هستند و این همبستگی باید بیش از پیش در جامعه نهادینه شود.

گفتنی است ادای احترام مسئولان به ساحت مقدس شهدا، سان اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح، قرائت پیام سردار حسین اشتری به مناسبت هفته فراجا، اهدای شاخه گل به نیروهای مسلح از سوی دانش‌آموزان و داوطلبان هلال احمر و تجلیل از رابطان خبری نیروی انتظامی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.