مراسم معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اشکذر برگزار شد/ تأکید بر ضرورت ورود ستاد امر به معروف به ساماندهی رفتار بازار

در مراسم معارفه محمدکاظم فقیه به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اشکذر، بر ضرورت ورود این ستاد به ساماندهی رفتار بازار در کنار سایر فعالیت‌ها تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، در مراسمی با حضور حجةالاسلام محمدرضا طالبیان امام جمعه، روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر، حجةالاسلام صانعی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد و حجةالاسلام پورقیومی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان و عضو ستاد، از زحمات عباسعلی رعیت ابراهیم‌آبادی قدردانی و محمدکاظم فقیه به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اشکذر معرفی شد.

براساس این گزارش تصدیق میزان قابل قبول رعایت هنجارهای اجتماعی در شهرستان اشکذر نسبت به دیگر شهرستان‌ها و تأکید بر ضرورت ورود ستاد امر به معروف و نهی از منکر در ساماندهی رفتار بازار از جمله موضوعات مشترک مورد اشاره در سخنان اعضای این نشست بود.

گفتنی است دهم آذرماه 1400 همزمان با ابلاغ حکم انتصاب حجةالاسلام طالبیان به ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اشکذر، عباسعلی رعیت نیز مسئولیت دبیری این ستاد را عهده دار شده بود.