فرماندار اشکذر در همایش روسای شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، فرماندار اشکذر در همایش روسای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی و خضرآباد که در مرکز بوم گردی صدرآباد رستاق برگزار شد، با بیان اینکه تفکر بزرگ، ناب و الهی نظام شورایی صبغه دینی دارد، گفت: تشکیل شوراهای اسلامی در "نهم اردیبهشت ماه " سال 1359 به فرمان بنیان گذار کبیر انقلاب رویدادی بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود كه بی تردید نشان از تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ما دارد.

 

محمدعلی شاه حسینی با اشاره به تلاش شوراها در آبادانی و محرومیت زدایی مناطق روستایی خاطر نشان کرد: پرهیز شوراهای اسلامی شهر و روستا از اختلاف افکنی ، ضرورت تعامل آنان با دهیاران و دستگاه های اجرایی و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه با درنظر گرفتن مطالبات مردم می تواند آبادانی و توسعه روستاها را رقم بزند.

 

وی شوراها را پل ارتباطی بین مردم و مسئولین دانست که در شناسایی، حل مشکلات و بیان انتظارات متقابل دولت و مطالبات مردم نقش و ارتباطی دو سویه ایفا می کند.

 

فرماندار اشکذر بر برگزاری جلسات هم اندیشی و تبادل نظر اعضای شوراها با مردم  با محوریت مدیریت جهادی تاکید کرد و افزود: مردمی، پاسخگو و در دسترس بودن سه ویژگی مهمی است که همواره اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید به عنوان منتخبین و معتمدین مردم در خدمت به آنها مد نظر داشته باشند.