فرماندار شهرستان اشکذر:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی‌نسب" فرماندار اشکذر به مناسبت هفته نیروی انتظامی با "مهدی گل‌محمدی" فرمانده انتظامی و جمعی از پرسنل انتظامی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار شهرستان اشکذر در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی به فرمانده و پرسنل انتظامی شهرستان، از تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت و آرامش جامعه در کنار سایر قوای مسلح کشور و همچنین همدلی و همراهی آنها در ایام شیوع ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.

هادی‌نسب در ادامه با مطلوب ارزیابی کردن وضعیت عملکرد انتظامی شهرستان اشکذر، افزود: موقعیت جغرافیایی شهرستان و نزدیک بودن آن به مرکز استان مسئولیت نیروهای انتظامی این شهرستان را دوچندان می‌کند.

فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان اشکذر با اشاره به اهمیت احساس امنیت و آرامش جامعه، مردمی بودن در اوج اقتدار و صلابت را از سرمایه‌های اجتماعی نیروی انتظامی دانست و بر جلب اعتماد عمومی بیشتر نیروی انتظامی تأکید کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم فرماندار شهرستان اشکذر با اهدای لوح سپاس به فرمانده انتظامی شهرستان، از زحمات و تلاش‌های همه عوامل انتظامی شهرستان در راستای حفظ امنیت و برقراری نظم در جامعه تقدیر و تشکر نمود.