مسئولان کمیته‌های ده‌گانه ستاد خدمات سفر شهرستان اشکذر مشخص شدند

روح‌الله ردائی سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر از ابلاغ حکم مسئولان کمیته‌های ده‌گانه ستاد خدمات سفر شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان باید با همت مضاعف در راستای تأمین سلامت و ارائه خدمات مطلوب و درخور مردم تلاش کنند و امنیت و آرامش بهاری را به مردم و مسافران نوروزی هدیه کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، دومین جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان اشکذر جهت نوروز 1401 به ریاست روح‌الله ردائی سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر و با حضور اعضای این ستاد در فرمانداری برگزار شد.

روح‌الله ردائی سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر در این نشست از ابلاغ حکم مسئولان کمیته‌های ده‌گانه ستاد خدمات سفر شهرستان اشکذر خبر داد و خاطرنشان کرد: با عنایت به موقعیت جغرافیایی و استراتژیک شهرستان اشکذر و همچنین با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های گردشگری موجود در شهرستان، مورد استقبال مسافران و گردشگران زیادی قرار خواهد گرفت.

ردائی افزود: باید منتظر مشخص شدن وضعیت شیوع ویروس کرونا و تصمیم ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا پیرامون سفرهای نوروزی باشیم اما به منظور ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران نوروزی، مسئولان کمیته‌های ستاد خدمات سفر شهرستان از هم‌اکنون نسبت به برنامه‌ریزی و سازماندهی فعالیت‌های ایام سفر اقدام نمایند و آمادگی کامل داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر تأکید کرد: آماده‌سازی مبادی ورودی شهرها و روستاها، متناسب با میزبانی مطلوب از مسافرین نوروزی مورد توجه شهرداران و دهیاران قرار گیرد.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان اشکذر همچنین با اشاره به ضرورت خدمت صادقانه به مردم، خاطرنشان کرد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان باید با همت مضاعف در راستای تأمین سلامت و ارائه خدمات مطلوب و درخور مردم تلاش کنند و امنیت و آرامش بهاری را به مردم و مسافران نوروزی هدیه کنند.

جمالیان مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اشکذر نیز به بیان شرح وظایف و فعالیت‌های کمیته‌های ستاد خدمات سفر پرداخت.

گفتنی است استقرار پایگاه‌ها و چادرهای اطلاع‌رسانی و هلال احمر، نحوه اسکان مسافران، وضعیت جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی و حاشیه جاده سنتو، تبلیغات و اطلاع‌رسانی، دفترک راهنما و معرفی شهرستان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، آمادگی دستگاه‌ها در ایام سفر، آماده‌سازی مساجد و پارک‌ها از جمله موضوعات مورد بحث و تبادل‌نظر در این نشست بود.