رئیس ستاد انتخابات شهرستان اشکذر خواستار شد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر؛ جلسه ستاد انتخابات شهرستان به ریاست "ابوالحسنی" معاون فرماندار و با حضور اعضای ستاد در محل فرمانداری اشکذر برگزار شد.

 

معاون فرماندار اشکذر در این جلسه با تسلیت شهادت آیت‌الله نمر باقر النمر اقدامات خصمانه عربستان سعودی را محکوم کرد.

 

وی ادامه داد: همه مسئولین شهرستان همت خود را به کاربندند تا در کنار هم و با همدلی و دقت نظر یک انتخابات سالم و بدون دغدغه و در امنیت و آرامش کامل برگزار کنیم و این نیازمند به یک مدیریت دقیق و حساس است.

 

وی تأکید کرد: اعضای ستاد پیگیری مجدانه و تلاش خود را در راستای انجام امور محوله به کاربندند و مسئولین مربوطه کنترل و نظارت دقیق و لازم را در تمامی برنامه‌های خود داشته باشند.

 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اشکذر افزود: دولت تدبیر و امید تمام توان و تلاش خود را جهت برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و باشکوه بکار گرفته تا با حضور چشمگیر و گسترده مردم در اسفندماه برگ زرین دیگری رقم زند.

 

ابوالحسنی برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و آگاهانه را ملاک موفقیت در ایران اسلامی دانست و بر حضور حداکثری تمام گروه‌های سیاسی تأکید کرد.

 

"دهقان" دبیر ستاد انتخابات شهرستان اشکذر نیز از آماده‌سازی شعب اخذ رأی ازنظر تجهیزات و ملزومات موردنیاز و فعال بودن کمیته اطلاع‌رسانی به مردم خبر داد و گفت: بسترها و زیرساخت‌های مناسب برای برگزاری پرشور مردم در برگزاری شایسته انتخابات اسفندماه فراهم گردیده است.