در نشست با شهردار یزد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، در نشست مشترک "هادی نسب" فرماندار، "جعفری پور" شهردار اشکذر با "دکتر جمال الدین عزیزی" شهردار و "دکتر شفیعی" مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد مسائل و مشکلات حوزه حمل و نقل برون شهری شهرستان اشکذر پیگیری شد.


فرماندار اشکذر با بیان اینکه شهرستان اشکذر به دلیل نزدیکی به مرکز استان از ناوگان برون شهري مناسب و با حداقل امكانات برخوردار نيست، گفت: موضوع حمل و نقل شهروندان به مرکز استان مطالبه عمومي، خواسته به حق و دغدغه های چندین ساله مردم شهرستان به شمار می رود که مستلزم پیگیری ویژه است.


هادی هادی نسب اظهار داشت: فعالیت مراکز دانشگاهی و برخورداری از 18 هزار نفر جمعیت کارگری حل مشکل تردد شهرستان به مرکز استان و بالعکس را دو چندان نموده و نیاز است تا مدیریت صحیحی در این زمینه صورت گیرد تا دغدغه شهروندان در این زمینه مرتفع گردد.


شهردار یزد ضمن عرض تبریک به مناسبت نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها، گفت: مطابق با قانون جدید، حمل و نقل عمومی در حوزه شهری محدود شده است.


جمال الدین عزیزی با بیان اینکه باید بر مبنای تعاملات و هماهنگی بین بخشی دستگاه ها زمینه را برای سهولت در تردد شهروندان مناطق اشکذر، رستاق و زارچ به مرکز استان و بالعکس فراهم کرد، افزود: بهترین راهکار در این زمینه ساماندهی و کنترل اتوبوس های موجود مسیر و تعیین نرخ معین  با همکاری شهرداری های اشکذر و زارچ و دهستان رستاق است.

 

در این نشست شهرداران اشکذر و زارچ برای همکاری در این زمینه اعلام آمادگی نمودند و مقرر شد با محوریت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد و با همکاری شهرداری های اشکذر و زارچ و بخشداری مرکزی اشکذر مقدمات برای کنترل بهتر خطوط و تردد بهتر اتوبوس های واحد در این مسیر نیز فراهم شود.