در دیدار با سرپرست مخابرات منطقه ای یزد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، فرماندار اشکذر در دیدار با سرپرست مخابرات منطقه ای یزد بهبود و ارتقاء شاخص های مخابراتی و ارتباطی را یکی از مباحث مهم در زمینه توسعه زیرساخت های تلفن ثابت، سیار و شبکه اینترنت پر سرعت در شهرستان اشکذر دانست.

 

محمدعلی شاه حسینی با بیان اینکه طرح های توسعه ای بسیار خوبی در حوزه مخابرات شهرستان صورت گرفته است بر رفع مشکل و پوشش آنتن دهی تلفن همراه در برخی از نقاط  این منطقه تاکید کرد.

 

وی ادامه داد: شهرک صنعتی حاجی آباد با دارا بودن چندین واحد بزرگ صنعتی هم چنان از تلفن ثابت و شبکه اینترنت برخوردار نیست و خواستار توجه ویژه جهت رفع هر چه زودتر این مشکل شد.

 

اختلال شبکه تلفن همراه در روستاهای بخش خضرآباد و راه انداری سامانه 137 شهرداری اشکذر جهت ارائه خدمات بهتر به مردم از جمله صحبت های دیگر فرماندار اشکذر در این دیدار بود.

 

سرپرست مخابرات منطقه ای یزد ضمن تشریح وضعیت شاخص های مخابراتی شهرستان اشکذر گفت: چهارده هزار و دویست هشتاد ویک خط تلفن ثابت با ده مرکز و ضریب نفوذ 42.3 و سی و سه هزار  هشتصد و سی خط تلفن همراه اول با ضریب نفوذ صد، اشکذر را به یکی از شهرستان های برتر در زمینه ارائه خدمات مخابراتی تبدیل کرده است.

 

محمدرضا زارع ده آبادی به سرمایه گذاری  چهل و پنج میلیارد ریالی در خصوص تغییر تکنولوژی سایت های مخابراتی در این شهرستان اشاره و اظهار داشت: چهار پروژه درهفته ارتباطات و شانزده پروژه درهفته دولت به بهره برداری رسیده وامید می رود تا در دهه مبارک فجر شاهد بهره برداری از هشت پروژه مخابراتی دیگر در شهرستان اشکذر باشیم.