همزمان با هفته دولت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، همزمان با هفته دولت جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستاهای حسن آباد، حسین آباد و حجت آباد رستاق با حضور "هادی هادی نسب " فرماندار، جمعی از مسئولان دستگاه های خدمت رسان شهرستان و اعضای شورای اسلامی این سه روستا در حسینیه حضرت علی اکبر(ع) حسن آباد برگزار شد.

 

فرماندار اشکذر ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت شهیدان رجائی و باهنر گفت: همه مسئولان در بخش‌های آموزشی، فرهنگی، ورزشی، خدماتی و... شهرستان باید اقدامات دستگاه های خود را به اطلاع مردم برسانند و در این راستا نشست خبری برگزار کنند و خدمات دولت را تشریح کنند.

 

هادی هادی نسب هدف از برگزاری این جلسات را بیان مستقیم مشکلات و نیازهای روستائیان به مسئولان عنوان کرد و افزود: مسئولان در دیدارهای چهره به چهره، پاسخگوی مطالبات مردم هستند و راهکارهای قانونی را در جهت حل مشکلات مردم ارائه خواهند کرد.

 

بحث مسکن جوانان، مسائل و مشکلات قرار گرفتن در محدوده شهری، آلایندگی واحدهای مستقر در مجاور روستا و روشنایی و آسفالت معابر از جمله مهمترین مسائل و مشکلاتی بود که در این دیدار اعضای شورای اسلامی روستاهای حسن آباد، حسین آباد و حجت آباد مطرح نمودند و مقرر گردید هر یک از دستگاه های شهرستانی پیگیری های انجام شده مرتبط با هر یک از این مسائل را در جلسات بعد ارائه نمایند.