فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اشکذر، فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان اشکذر در جلسه روابط عمومی ادارات این شهرستان به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه اشاره و گفت: با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات تعامل روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان با خبرنگاران باید بیش از پیش ارتقا یابد تا بتوان از ظرفیت رسانه ها در برگزاری انتخاباتی باشکوه استفاده کرد.

 

هادی هادی نسب با بیان اینکه برنامه زمان بندی انتخابات مطابق با دستورالعمل ابلاغی از وزارت کشور در شهرستان در حال اجرا شدن است، افزود: انتظار می رود روابط عمومی ادارات تعامل و همکاری لازم را با کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان در جهت اجرای برنامه های مرتبط با این کمیته داشته و در افزایش آگاهی مردم و انتخاباتی کردن فضای شهرستان مشارکت کنند.

 

فرماندار اشکذر ضمن انتقاد از انعکاس نامطلوب روابط عمومی دستگاه ها از ظرفیت و توانمندی های دستگاه خود ، اظهار داشت: تنوع در حوزه کاری مسئولان روابط عمومی ادارات باعث شده تا این مسئولیت مهم آن طور که مورد انتظار است مورد توجه ادارات شهرستان قرار نگیرد.

 

وی داشتن انگیزه، پویایی، خلاقیت و برنامه محوری را از مهمترین ویژگی های حوزه روابط عمومی ها عنوان کرد و گفت: انتظار مردم از روابط عمومی دستگاه های اجرایی این است که بتوانند خدمات، فعالیت و وظایف دستگاه ها خود را به نحو مطلوبی معرفی کنند تا ضمن ایجاد حس اعتماد، زمینه استفاده مردم از خدمات آنها نیز فراهم شود.

 

هادی نسب ضمن تاکید بر برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی مرتبط با مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان، گفت: ضروری است با برنامه ریزی مشخص و مدون، دوره های کاربردی مطابق با نیازهای روز، دانش تخصصی و مهارت های حرفه ای را  برگزار کنیم تا حوزه روابط عمومی ادارات شهرستان به جایگاه مطلوبی ارتقا یابد.

 

در پایان این جلسه در خصوص تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شهرستان بحث و تبادل نظر شد و اعضا جلسه نقطه و نظرات خود را در این خصوص بیان کردند.