مشق انفاق در گلریزان عاطفه‌ها/ کمک 5 میلیارد ریالی نیکوکاران در جشن گلریزان شهرستان اشکذر

همزمان با بیست و نهمین روز ماه پرخیر و برکت رمضان و در آستانه عید سعید فطر، مراسم جشن گلریزان با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان و جمع کثیری از مردم و خیّرین شهرستان، در محل پارک بزرگ شهر اشکذر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر، همزمان با بیست و نهمین روز ماه پر خیر و برکت رمضان و در آستانه عید سعید فطر، مراسم جشن گلریزان به منظور جمع آوری کمک های نقدی برای حمایت و آزادی از زندانیان جرائم غیرعمد، با حضور معاون استاندار و مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد، فرماندار شهرستان اشکذر، معاون اداره کل دادگستری استان، دادستان و رئیس دادگستری شهرستان، معاونین فرمانداری، بخشدار مرکزی، شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرهای اشکذر و مجومرد و جمع کثیری از مردم و خیّرین شهرستان، در محل پارک بزرگ شهر اشکذر برگزار شد.

مسعود عظیمی معاون استاندار و مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد هدف از برگزاری جشن گلریزان در شهرستان‌های استان را کمک به زندانیان جرائم غیرعمد عنوان کرد و اظهار داشت: در مجموع برگزاری جشن های گلریزان در سطح استان بیش از 45 میلیارد ریال کمک های خیری با همکاری مردم و صنایع و خیرین جمع آوری شده که زمینه آزادی شش زندانی جرائم غیرعمد در استان فراهم شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان عنوان کرد: با همت خیرین و مردم شهرستان اشکذر بیش از 5 میلیارد ریال در جشن گلریزان این شهرستان جهت کمک به زندانیان جرائم غیرعمد جمع آوری شد.

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر نیز در این مراسم ضمن قدردانی از عوامل برپایی این مراسم، جشن گلریزان را فرصتی برای کسانی که می‌خواهند از رحمت بی پایان الهی بهره ببرند؛ دانست  و افزود: البته موهبت دیگر آن آزادی زندانیانی است که ناخواسته و غیرعمد گرفتار شده‌اند.

فرماندار اشکذر در ادامه مهرورزیدن به دیگران و دگردوستی را از برترین اصول اخلاقی آموزه‌های نظام اسلامی برشمرد و گفت: بدون تردید برگزاری این‌گونه جشن‌ها بر ترویج فرهنگ هم‌نوع دوستی نقشی مؤثر خواهد داشت.

گفتنی است تبرک مراسم جشن به پرچم حرم و زیارت امام رضا(ع)، اجرای برنامه‌های شاد و متنوع توسط کمدین مهدی صفوی زاده و خواننده و همچنین انفاق خیّرین و نیکوکاران از دیگر برنامه‌های این جشن بود.