به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، در نشستی که با حضور "هادی نسب" فرماندار، "حجت الاسلام طالبیان" امام جمعه، "دکتر میرجلیلی" رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، "دکتر دهقانی" معاون بهداشتی دانشگاه و اعضای شورای اسلامی شهر اشکذر در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، مسائل و مشکلات پروژه نیمه تمام درمانگاه شبانه روزی مرکز جامع خدمات سلامت حضرت ابوالفضل(ع) اشکذر پیگیری شد.

 

فرماندار اشکذر به درخواست های مردمی متعدد مبنی بر تکمیل این درمانگاه اشاره وگفت: با توجه به اینکه محدودیت مکانی ساختمان فعلی این درمانگاه، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را تحت الشعاع قرار داده و موجب نارضایتی عموم گردیده، تکمیل این ساختمان به مطالبه اصلی مردم تبدیل شده است.

 

هادی هادی نسب اظهار داشت: این پروژه در حال حاضر بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با توجه به بخش های مختلفی که برای آن در نظر گرفته شده، تکمیل آن می تواند بسیاری از مسائل و مشکلات مردم مناطق مختلف شهرستان در حوزه بهداشت و درمان را مرتفع کند.

 

وی ارتقاء خدمات بهداشتی و درمانی به مردم شهرستان را از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی خواستار و تاکید کرد: نزدیکی به مرکز استان نباید این شائبه را به وجود آورد که خدمات درمانی دانشگاه در شهرستان تحت تاثیر قرار گرفته و باعث ضایع شدن حق مردم در این زمینه گردد.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی با بیان اینکه درمانگاه در حال ساخت مرکز جامع خدمات سلامت حضرت ابوالفضل(ع) اشکذر با مساحت چهار هزار متر مربع یکی از مراکز جامع و کامل دانشگاه علوم پزشکی در سطح استان به شمار می رود، گفت: نگاه دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی به این درمانگاه فراتر از مرکز ارائه خدمات بهداشتی و درمانی است به گونه ای که این درمانگاه در آینده بتواند در زمینه ارائه خدمات مشاوره ای مد نظر دانشگاه  اعم از ازدواج و خانواده فعال و پویا باشد.

 

دکتر دهقانی با بیان اینکه تکمیل ساختمان این درمانگاه دغدغه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی نیز به شمار می رود، تصریح کرد: انتظار می رود مجموعه خیرین شهرستان، دانشگاه علوم پزشکی و استانداری همگام و با تعامل و همکاری یکدیگر نسبت به تکمیل این ساختمان که مورد انتظار مردم است اهتمام ورزند.

 

وی خاطر نشان کرد: ظرف یک ماه آینده معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان خواهد آمد که برنامه بازدید از این درمانگاه جهت رفع مشکلات آن در اولویت خواهد بود تا بتوانیم در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از این مرکز باشیم.