فرماندار اشکذر مطرح کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، در نشستی با حضور "هادی هادی‌نسب" فرماندار شهرستان، "رضا یادگاری" مدیرکل راه و شهرسازی استان، "علیرضا قربانیان" مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و جمعی از مسئولین شهرستان پیرامون مشکلات مسکن مهر اشکذر و نیز سایت ادارات شهرستان بحث و تبادل‌نظر و تصمیماتی اتخاذ شد.

هادی‌نسب در این نشست با اشاره به مشکلات چند ساله مسکن مهر اشکذر و خطر سکونت در آنها، اظهار کرد: با توجه به نظرات کارشناسان فنی، تعداد 17 ساختمان مسکن مهر اشکذر از استحکام کافی برخوردار نیست و از این تعداد، وضعیت 2 ساختمان بحرانی‌تر است.

فرماندار شهرستان اشکذر در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ادامه سکونت در این ساختمان‌ها با ریسک و خطرات زیادی همراه است؛ خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری جلسات متعدد و بررسی راه‌حل‌های مختلف، به نظر می‌رسد این مشکل باید با سازش متقاضیان و همدلی و نگاه مثبت دستگاه‌‌های اجرایی مرتفع گردد.

گفتنی است در این نشست مقرر گردید با توجه به مصوبات شورای مدیریت بحران شهرستان، با معرفی متقاضیان به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شرایط و امکانات اسکان موقت موارد بحرانی‌تر فراهم گردد و ضمن واگذاری زمین موردنیاز و تسهیل‌گری ادارات مربوطه، متقاضیان در بازه زمانی مشخص اقدام به ساخت منزل مسکونی نمایند.